今年新巴玩H2S往旺角
大會堂開2230及2245;P今次會唔會又搞到要喺紅隧九龍入口嗰邊倒數 f4eason 發表於 2017-12-22 12:58
今次會唔會又搞到要喺紅隧九龍入口嗰邊倒數
咁要睇下塞唔塞車啦;P
倒不如叫番H2A啦, 夠晒HEA!!:lol:lol f4eason 發表於 2017-12-22 12:58
今次會唔會又搞到要喺紅隧九龍入口嗰邊倒數
都係一個美好記念吧 :lol
abcsamson 發表於 2017-12-23 23:54
倒不如叫番H2A啦, 夠晒HEA!!
H2S好啲
隔住個mon都聞到陣味 :o) 本帖最後由 VA52-HN6509 於 2017-12-28 22:18 編輯
新巴乘客通告已出
今年 H2S 睇來新巴吸取左上年的教訓唔再兜入尖沙咀:lol
今年唔上山頂纜車站同天星碼頭喎
係咪因為想早啲收工?:lol kiwai 發表於 2017-12-28 23:20
今年唔上山頂纜車站同天星碼頭喎
係咪因為想早啲收工?
有咁既可能,可能怕入面塞得耐都未定:P
今年 H2S 比往年 H1S 路線精簡左唔少咁樣...
同埋睇來似係係灣仔北倒數
kiwai 發表於 2017-12-28 23:20
今年唔上山頂纜車站同天星碼頭喎
係咪因為想早啲收工?
天星上年已經飛左
不過聖約翰座堂個人覺得飛唔飛其實都無乜所謂
頁:
[1]
2