li1872903 發表於 2026-5-21 09:25
已有app顯示新車站編號係KT120a
之前路過時聽人講話呢個站應該5月31日就用得,唔知係堅料定佢哋吹水
流星☆雨 發表於 2026-5-21 14:03
綜合以上板友資訊,即係觀塘道往返新屋苑,一係就行太子道東麗晶花園巴士站入去,一係就要穿過啟業邨
咁睇 ...
新屋苑係指站名嘅宏緻? 定係盛緻?
前者嘅話同大埔冇乜關係, 申請買係燒之前嘅事,
後者先係宏福優先買
ENS529 發表於 2026-5-22 06:33
之前路過時聽人講話呢個站應該5月31日就用得,唔知係堅料定佢哋吹水
應該係吹水啫
今日5月30日未見相關通告
地面已畫九巴排隊線,但今天仍未有站牌。