Jamesho81 發表於 2026-5-9 21:04

kei_hk 發表於 2026-4-28 14:21
佢又無講錯




不過紅公司就算四條都唔中
都仲有條276B特入去,點都要行李架車
N73情理上都要行李架車

williamau 發表於 2026-5-9 22:12

Jamesho81 發表於 2026-5-9 21:04
不過紅公司就算四條都唔中
都仲有條276B特入去,點都要行李架車
N73情理上都要行李架車 ...

估計九巴點都會拎到條葵翠線, 馬鞍山同啟德線就城巴, 屯門線就嶼巴

ethan71 發表於 2026-5-10 10:52

KMBe500 發表於 2026-4-27 23:56
擺明U廠唔肯要風筒,要龍運食咗佢。

點解唔肯要呢??

JB5571@3B/103 發表於 2026-5-10 15:38

Eddie 發表於 2026-4-28 04:18
前轆上面加,定係第二輪椅位加?

用城巴6460-97、6569-83、8800-05方式

JB5571@3B/103 發表於 2026-5-10 20:15

williamau 發表於 2026-5-9 22:12
估計九巴點都會拎到條葵翠線, 馬鞍山同啟德線就城巴, 屯門線就嶼巴

屯門戈條兩睇,城巴做就可方便同54區/952/962系/B3系共用資源

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-14 20:01

已過檔龍運的UE6X WE5243已裝行李架

https://www.facebook.com/share/p/18ovysHp2P/?mibextid=wwXIfr

EW9016 發表於 2026-6-14 20:31

昌仔就唔想出新車,但之前保險聲就呃上邊話龍運唔夠車
咁焗住出咗九架復古比龍運
但結果一計數,明顯用車已經出現凸章
有20架AE6X 同13架B8 豪華版
而家外遊又唔係咁旺市, 平日繁時行過GTC 一大堆車仲排喺度冇嘢做。
暑假九巴又唔需要用車咁緊張, 明顯裝行李架係部署回巢九巴俾新皇崗口岸啦


頁: 1 2 3 [4]
查看完整版本: 復古加料