asv98.kw131 發表於 2026-5-17 09:15

AD153-GJ3303 發表於 2026-5-15 20:26
63開線嗰日,68A早繁已經減咗班

捱完一段時間,我諗 63 同 68A 都要重組。

63 特別班次全日化,延長到朗屏邨,常規班次縮減到繁忙時間服務。
68A 區內跟返 63X 行。

shakugan2005 發表於 2026-5-17 22:26

asv98.kw131 發表於 2026-5-17 09:15
捱完一段時間,我諗 63 同 68A 都要重組。

63 特別班次全日化,延長到朗屏邨,常規班次縮減到繁忙時間服 ...

68a區內跟63x行即係縮去洪福村?其實應該學九龍坑堆線咁,就算跨區調頭都唔好跨區載客,所以63x/68a就算要洪水橋先調到頭應該屯門區先開始載客再比屯門廠管而唔係元朗廠管,係屯門算快線但比元朗廠管就當你係元朗經屯門公路出市區既慢線優先收車。

arfung 發表於 2026-6-2 08:04

本帖最後由 arfung 於 2026-6-2 08:06 編輯

AD153-GJ3303 發表於 2026-5-15 20:26
63開線嗰日,68A早繁已經減咗班

今天(2/6)早上很誇張,七點幾呢D返工返學時間 ,68A往青衣開25分鐘一班,往朗屏就直落30分鐘,似乎收車都收得好緊要...

表列班次減左都無奈,但實際執行係更加疏。
不知到了非繁忙時間又要加插返幾多<特別>班次落去填數。

今次真係逼到上唔到車。

FBI2 發表於 2026-6-2 08:34

arfung 發表於 2026-6-2 08:04
今天(2/6)早上很誇張,七點幾呢D返工返學時間 ,68A往青衣開25分鐘一班,往朗屏就直落30分鐘,似乎收車都 ...

早繁68A勁多鬼車,特別是北行。

不過,68A早繁南行俾好少時間,就算唔塞車,卡佬去到青衣都落唔到地直接上客走,情況不理想。

另外,早繁北行,一個青衣已經可以冇位坐。

YC 發表於 2026-6-2 23:22

本帖最後由 YC 於 2026-6-2 23:23 編輯

arfung 發表於 2026-6-2 08:04
今天(2/6)早上很誇張,七點幾呢D返工返學時間 ,68A往青衣開25分鐘一班,往朗屏就直落30分鐘,似乎收車都 ...
早上7點幾去青衣方向本應15分鐘一班。

我平時不時留意閣下同其他人講68A的收車問題,總係令我諗39M,兩者的共通點都係經常收車同埋啲客好多時係焗搭。

「表列班次減左都無奈,但實際執行係更加疏」,39M由3月30日起由以前平日大部分時段7至8分鐘一班正式減到10分鐘一班,結果可以收車收到15分鐘一班,都係同樣情況。68A兩年前呢個時段最密有8分鐘一班,今時今日得返15分鐘一班,仲要再收到25分鐘一班。

arfung 發表於 2026-6-11 08:12

FBI2 發表於 2026-6-2 08:34
早繁68A勁多鬼車,特別是北行。

不過,68A早繁南行俾好少時間,就算唔塞車,卡佬去到青衣都落唔到地直接 ...

今天 (11/6)早上,68A青衣往朗屏又係開30分一班,逆向七點幾既車要企入屯/元,都誇張。似乎又收車兼無車救。

剛荃灣路出市區撞車倒灌屯公,且看看往青衣68A會否過鐘,反正都自生自滅,師傅慘D。

剛才見到68A往青衣到屯門附近已<假頂閘>,好彩師傅肯開頭閘,攝下攝下多上幾個,不然中途站客又要多等20-25分...(今日往青衣又直落呢個班次,估計早繁收了2部車)

減左班都唔跟時間表開車,似乎已經係家常便飯。
頁: 1 2 3 4 [5]
查看完整版本: 九巴67X、68A、259D 修訂班次