tt777 發表於 2026-5-15 12:09

本帖最後由 tt777 於 2026-5-15 12:18 編輯

cnquate 發表於 2026-5-15 12:00
咪就係大家都有東鐵,北區同金鐘冇,反而中間嘅大埔有囉
不如話係為巴士公司設計,因為皇馬B定線好B8 style。
黃公司想做馬鞍山大埔流水同時古洞插旗搞新東BBI(79/B8),
但又開唔到B8A又唔想做古洞堆市區線,582又拉唔到入大埔,
唯有借口岸B過橋,順便之後有機會拉入西沙食埋582。

apkb 發表於 2026-5-15 15:36

係時候開條96A🤭
康盛花園經北區去新皇崗🥵🥵

number都已經襯晒隔離976A

kmb71k 發表於 2026-5-15 16:50

jocosben 發表於 2026-5-15 11:51
咁大埔夠有東鐵啦,點解又有?

又係玩廣福邨自轉,大埔中心都唔到,算把啦

JH_LE4612 發表於 2026-5-15 18:18

tommy14D 發表於 2026-5-15 11:59
其實係因為個個都走曬去北區轉車咪顯得北區需求大

距離越短,Generalised Cost越低,Interaction 越多,需求越大,Gravity Model 嚟...已經未計社經地位相對市區較低所以相對更會肯花時間北上

leungky0528 發表於 2026-5-15 21:13

爭取埋停上水外圍會好啲
將軍澳去屯元天啲計劃未定性下
可以靠停個中轉站頂埋其他口岸客需求先

Jamesho81 發表於 2026-5-15 22:04

leungky0528 發表於 2026-5-15 21:13
爭取埋停上水外圍會好啲
將軍澳去屯元天啲計劃未定性下
可以靠停個中轉站頂埋其他口岸客需求先 ...

不如爭取下N73開日間
基本上最易成事

ENS529 發表於 2026-5-15 22:13

Jamesho81 發表於 2026-5-15 22:04
不如爭取下N73開日間
基本上最易成事

係都搵W3改行彩園路(可以轉埋個冧把)拉入去啦,
點會又搞多條行上水粉南大埔沙田嘅日間線出嚟...

LN9267 發表於 2026-5-25 13:03

TD+九巴+城巴回應

https://www.districtcouncils.gov ... TTC_2026_059_TC.pdf

https://www.districtcouncils.gov ... TTC_2026_060_TC.pdf

https://www.districtcouncils.gov ... TTC_2026_061_TC.pdf

TD也是大路回應,反而巴士公司就積極。

現在似乎TD觀望屆時各條巴士線的客量再決定下一步。

kmb71k 發表於 2026-5-25 22:18

LN9267 發表於 2026-5-25 13:03
TD+九巴+城巴回應

https://www.districtcouncils.gov ... TTC_2026_059_TC.pdf


如果運輸署唔俾,佢地點積極都冇用

kmb71k 發表於 2026-5-25 22:20

Jamesho81 發表於 2026-5-15 22:04
不如爭取下N73開日間
基本上最易成事

你睇下沙中仲有冇位先至講
頁: 1 2 [3] 4
查看完整版本: 西貢區要求增設去皇崗嘅巴士