吳宗錡 發表於 2026-5-23 01:20
想問威馳騰係唔係漢思集團嘅?三日之前唔記得問
善水資本先係威馳騰嘅主要股東之一,唔係漢思
tt777 發表於 2026-5-23 00:40
衰D咁講,目前雙層電巴 B12D,E500EV,Wrightbus Streetdeck Electroliner
是旦一個都好過佢好多,至少 ...
本身威馳騰就係想食頭啖湯
打住第一架電動雙層巴士再借漢思入主城巴
諗住食更香港政府補貼仲唔買大啲嗰價錢
反正都係左手交右手
估唔到最後係割蓆收場
只能夠講靠呃呃哄哄但冇實力係注定失敗
Jamesho81 發表於 2026-5-23 06:43
本身威馳騰就係想食頭啖湯
打住第一架電動雙層巴士再借漢思入主城巴
諗住食更香港政府補貼仲唔買大啲嗰價 ...
本來應該係城巴佢自己獨家供應
而且威馳騰有後盾
因為城巴老豆漢思有搞能源
氫氣都有供應
當年呢個雞棚其實搭得黎有理據
問題只係佢D車唔得
最近新小巴出左
佢官網都有更新
而且舊年先落戶科學園
如果真係無得做
應該唔會繼續投資
天空之神 發表於 2026-5-23 00:13
345 萬一架
仲可以無限同價加訂
直頭係平過聖誕大特賣啦呢口價
tt777 發表於 2026-5-23 00:40
衰D咁講,目前雙層電巴 B12D,E500EV,Wrightbus Streetdeck Electroliner
是旦一個都好過佢好多,至少 ...
就算要新廠
都買宇通U11DD,中車ED12啦
兩個都係外國有幾十部用緊:lol
日日都搭緊B12D,19、600、89C都坐過,
而家呢個天氣架車都夠凍,睇黎應該會繼續支持國貨:lol
石頭 發表於 2026-5-23 20:32
日日都搭緊B12D,19、600、89C都坐過,
而家呢個天氣架車都夠凍,睇黎應該會繼續支持國貨 ...
睇架車夠唔夠凍真正考驗應該係七八月,或者打風前兩三日。
WANG@@@ 發表於 2026-5-22 22:32
係咪講緊呢部
賣俾新加坡試車,橫掂人哋鍾意大陸電巴。
希望唔好因為呢架車搞到人哋突然唔鍾意大陸電巴啦~
tt777 發表於 2026-5-23 00:40
衰D咁講,目前雙層電巴 B12D,E500EV,Wrightbus Streetdeck Electroliner
是旦一個都好過佢好多,至少 ...
以前就話有親啫,依家真係同你有親咩……
天空之神 發表於 2026-5-23 01:23
話分兩頭,之前特工話架樣板去左九公司
唔知而家有無變
九公連英國威記都唔幫襯,會幫襯福建威記?