GK9509@39A 發表於 2026-5-27 13:55

珀麗灣客運客量 2019-2025

本帖最後由 hkitalk.media 於 2026-5-27 22:32 編輯

留意左邊部分為渡輪客量,不屬於B2版範圍,讀者請斟酌閱讀

Quanta 發表於 2026-5-27 14:46

市區隨便一條大流水線, 客量都多過佢成間島
船嘅開支仲要咁貴, 有乜辦法唔蝕

kay 發表於 2026-5-27 14:51

中產少左客睇怕都係移左民

kwn1029 發表於 2026-5-27 16:40

其實居民服務果行,點解唔照 take 返「平均每日班次數量」,而係 take「平均每日行車公里數」...

andy92 發表於 2026-5-27 17:18

比起 2019,每日少左兩千人搭車/船

班客去左 331/S ?

deal5354 發表於 2026-5-27 18:43

andy92 發表於 2026-5-27 17:18
比起 2019,每日少左兩千人搭車/船

班客去左 331/S ?

荃灣珀麗灣渡輪已經係2012年大減班, 中環返工客大減係其中一個原因。

HV7025 發表於 2026-5-27 19:56

andy92 發表於 2026-5-27 17:18
比起 2019,每日少左兩千人搭車/船

班客去左 331/S ?

331/S大手轉雙層應該係分到部份客量,特別係屯馬全通後理應多咗人用331S做駁腳

中環客量下跌就一來中環少咗人返工
二來船減班可能都長遠影響租客考慮,原本返中環嘅租客可能搬去第二度

反而移民應該無咁大影響,呢類私樓就算原業主移民,正常都賣/租出去,總人口應該唔會大變

LN9267 發表於 2026-6-25 13:21

https://www.facebook.com/matthewwong326/posts/pfbid02wV8T4kWZfnTrpT6FsVGXdobo9UtXtr5zPZEWVGytTRQFCjqeshK9EBY7mVrgnFxzl

區議員透露珀客又想減少渡輪班次,其實有版友説過珀客2012方案,加上這麽落力放雙層巴士,珀客想這樣做是意料之中。

kay 發表於 2026-6-25 13:37

LN9267 發表於 2026-6-25 13:21
https://www.facebook.com/matthewwong326/posts/pfbid02wV8T4kWZfnTrpT6FsVGXdobo9UtXtr5zPZEWVGytTRQFCjq ...

其實以前都有講青馬橋車流有剩既話

係會比珀客有機會提出改服務

巴士問題反而係寵物
如果有常規寵物巴士
船就應該難keep

天空之神 發表於 2026-6-25 13:43

kay 發表於 2026-6-25 13:37
其實以前都有講青馬橋車流有剩既話

係會比珀客有機會提出改服務


常規化petbus 都可以考慮
頁: [1] 2
查看完整版本: 珀麗灣客運客量 2019-2025