tunghang 發表於 2026-6-8 01:19

LBluemoonHK 發表於 2026-6-7 00:43
一兩年前試過搭UH5529 278X,去荃灣方向上城隧中段跌到落1波,扯左陣高轉臨到頂先上返2波

不過整體而言Voi ...

係九巴閹慢哂啲車,上斜同友誼大巴一樣下下低轉,又唔見城巴會機能老化

judao92 發表於 2026-6-15 21:32

mmc唔係keep得好 係批mmc 引擎太過垃圾 冇得做要拆出黎去整大盤 因為當年九巴搵班差佬做高層做數 摺左引擎大修 九巴焗住搵cummins 翻修引擎 因禍得福 所以換完靚左咁多相返B9因為引擎料太靚 只需要係架車到全套換件(盤頭 ,遮 連塵筆都冇錢換啊) 冇得換車頭 所以靠九巴引擎組班廢老 整到咁垃圾 做極都壞:lol:lol:lol k廠已經換左200+mmc引擎了

KMBe500 發表於 2026-6-16 11:04

judao92 發表於 2026-6-15 21:32
mmc唔係keep得好 係批mmc 引擎太過垃圾 冇得做要拆出黎去整大盤 因為當年九巴搵班差佬做高層做數 摺左引擎 ...

富豪不嬲都襟用,以前香討啲人都盛讚,話用足十幾年到退役都可以唔使抬車頭:lol
頁: 1 2 [3]
查看完整版本: 點解B9殘得特別快?