吳宗錡 發表於 2026-6-11 16:44

升級做轉車站?咁站牌同報站機有冇改站名做「葵涌轉車站-業成街」之類?

FY5856 發表於 2026-6-11 19:12

吳宗錡 發表於 2026-6-11 16:44
升級做轉車站?咁站牌同報站機有冇改站名做「葵涌轉車站-業成街」之類?

38 40P 42C 往荃葵方向,去到業成街前,多咗個報站聲帶,內容有一句 [業成街升級咗做轉車站啦]

其他路線唔知有冇

Ricky403 發表於 2026-6-12 22:25

本帖最後由 Ricky403 於 2026-6-12 22:27 編輯

其實咁玩得回程不如加35X加到20
35A編定每班吊35X尾開
35A開唔足,就推班客上31B/36B轉35X/936

WN4156 發表於 2026-6-12 22:42

FY5856 發表於 2026-6-11 19:12
38 40P 42C 往荃葵方向,去到業成街前,多咗個報站聲帶,內容有一句 [業成街升級咗做轉車站啦]

其他路 ...

35A,35X都有

AVCBWU469 發表於 2026-6-20 14:58

FY5856 發表於 2026-6-11 19:12
38 40P 42C 往荃葵方向,去到業成街前,多咗個報站聲帶,內容有一句 [業成街升級咗做轉車站啦]

其他路 ...

然後同一時間彩虹轉車站個廣播又還原返到彩虹邨紅萼樓
38 42C都係咁

shakugan2005 發表於 2026-6-20 17:11

unknown000hk 發表於 2026-6-11 12:13
搭完2/6/6c去黃克競拍卡再轉42a/44都得啦,只係5.8
第一,搭2冇用個轉乘優惠好似係2a;


第二,31b係$5.6,暫時睇到依個價係要用6f再拍特惠站轉42a,九巴網站寫付$4.0咁因為首先比左錢搭6f再拍特惠站咁即係唔洗再比。
頁: 1 2 [3]
查看完整版本: 業成街升級做轉車站