本帖最後由 hellomato 於 2026-6-15 10:34 編輯
kei_hk 發表於 2026-6-13 10:26
這個話題﹐我又幫番豐田香港代理。
我都睇到嗰單大台新聞,講真部門之間無compromise,都真係難搞。
至於日本嗰部Crown FCEV的士,一睇就認出其實係Facelift版Mirai。
其實唔講唔知,國內係有賣Mirai,通過廣汽(GAC)從日本原裝進口;不過每部要成75萬人仔:funk:
可想而知一部都賣唔出,廣汽只好自己食曬批車(大約50部),做公司車、做類Uber專車或者租俾人去揸;
而且,在廣州城市範圍以內,也基本只有南沙區可以見到呢批Mirai(當地是廣汽豐田車廠所在地)。
扯遠咗唔好意思,但係就連廣州呢個比較落力推FCEV嘅地方,
都搞唔起FCEV私家車嘅時候,就更加唔使指意香港可以推得郁。
X962 發表於 2026-6-12 18:37
行灰氫仲貴過行柴油,好難繼續玩落去
電巴買車貴但運行平,氫巴係買車買氫都貴
如果氫仲貴過油
我都好有興趣觀望呢隻 800 萬神獸行幾多年之後會變汽水罐
咁都唔排除佢會好似堆 E500 咁
20 年車退完繼續擺市中心車場展出,正宗「死都唔拆」
不過 E500 都仲話有做零件車價值,隻神獸似乎零件都無咩用
3ASV174 發表於 2026-6-15 13:01
如果氫仲貴過油
我都好有興趣觀望呢隻 800 萬神獸行幾多年之後會變汽水罐
雞屎藤都未死(唔似Youngman和五洲蟲),到時翻兜定制神獸嘅零件就得;P(對雞屎藤都算搵返少少錢)
本帖最後由 kei_hk 於 2026-6-15 17:10 編輯
hellomato 發表於 2026-6-15 15:52
雞屎藤都未死(唔似Youngman和五洲蟲),到時翻兜定制神獸嘅零件就得(對雞屎藤都算搵返少少錢) ...
唔怕雞屎藤結業﹐最怕係佢D零件來自第三方﹐第三方間廠都停產/已結業。
結果﹐都係無零件供應;P
hellomato 發表於 2026-6-15 15:52
雞屎藤都未死(唔似Youngman和五洲蟲),到時翻兜定制神獸嘅零件就得(對雞屎藤都算搵返少少錢) ...
唔關零件供應事
係架車平時都擺多過行
行車成本又高,做生意又玩唔到一日
有嘢壞都唔知點解要整佢,不如拎架 17 年半車齡歐四 E500 重新出牌
3ASV174 發表於 2026-6-15 17:59
唔關零件供應事
係架車平時都擺多過行
可能呢個就係怪獸樣板車嘅宿命。就如九巴+城巴6部E500Hybrid、再早有九巴APM1。
再唔係可以將部8911踢俾非尊,一日行一兩轉88R。
(搭單問:8910嘅出車率跟8911相比係咪高好多?)