如果裝10架車,可能代表中1條線;
如果改裝20架車,可能中咗2條線
EvilKo 發表於 2026-6-12 16:02
城記古典部唔等車用
我冇講非專喎,況且8114-8121、8124-8125、8127只有歐4
天空之神 發表於 2026-6-12 08:26
屎水既新車擺 6-7 年
就係搏有新標果彈唔使等
七年磨一劍咪呢啲,頹入/唔入/放棄青富富蝶元天朗天安北古洞粉北馬灣,就係為左等到必賺嘅新皇崗,唔駛等卒之可以出牌lol
本帖最後由 mak5052 於 2026-6-12 21:49 編輯
nokia 發表於 2026-6-12 19:03
如果裝10架車,可能代表中1條線;
如果改裝20架車,可能中咗2條線
這批 "新巴遺腹子" 只有 14 架 (5852 - 5865), 城巴本身已經拎住條 976A, 如按傳聞開 20 分班的話, 已經要用 12 架車, 批車似乎是俾 976A, 之後的 30 架 58/85xx, 似乎都仍然會是行李架車? (除了新皇崗可能投到的新線外, 目前假日仲有條 110 要三架行李架車)
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-11 22:49
車齡係由首次登記計
堆車行足18年退役嘅時候
已經出廠24年
將來我哋有機會坐超齡古董巴士
要多謝城記
mak5052 發表於 2026-6-12 21:47
這批 "新巴遺腹子" 只有 14 架 (5852 - 5865), 城巴本身已經拎住條 976A, 如按傳聞開 20 分班的話, 已經要 ...
唔計專二、城巴有 65 架行李車根本已經夠用、同埋B線好多係即日來回,行李架用量一定唔夠機場咁大
EW9016 發表於 2026-6-13 17:53
唔計專二、城巴有 65 架行李車根本已經夠用、同埋B線好多係即日來回,行李架用量一定唔夠機場咁大
...
65 呢個數應該未計 22/22M 嗰 12 部
22/22M 依家都用唔盡 12 部
22 仲要上 RIP 想執剩兩班
反正碼頭依家有船都係借專利二 Flyer 去開 20R/22R
唔考慮標書有寫嘅話,等有船埋岸去借 B 線行李架車行 22/22M 幾日已經夠做
山陽岡山 發表於 2026-6-12 22:38
堆車行足18年退役嘅時候
已經出廠24年
到行唔行得足18年都成問題。
好似對家都有封塵氏出牌到退役都唔足17年