不如嗰啲話20A冇客嘅分享下幾點喺邊度見過20A有幾多人?
通常而家20A唔計繁時地盤佬,平均一班20至30人。 Ohm 發表於 2026-6-13 03:03
如果而家開20X,係咪可以改用中九龍繞道去尖沙咀? 唔使再跟返嗰種古老走線塞加士居道
...
唔係,20X想服務埋啟德體育園,而且行中九龍幹線去尖沙咀彌敦道一帶係更慢
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-12 20:30
我都想知20X諗住拖到幾時開
啟德醫院啟用咪講咗會有20X
按道理就10月嘅事 本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-15 09:25 編輯
deal5354 發表於 2026-6-13 09:24
唔係,20X想服務埋啟德體育園,而且行中九龍幹線去尖沙咀彌敦道一帶係更慢
...
咁可以一試逆走既:九碼總站,兒童醫院出入中九繞,柯士甸道入返彌敦道,廣東道高鐵站走:P
本帖最後由 deal5354 於 2026-6-15 09:27 編輯
西九小確幸 發表於 2026-6-15 09:17
咁可以一試逆走既:九碼總站,兒童醫院出入中九繞,柯士甸道入返彌敦道,廣東道高鐵站走
...
里數多左但客冇特別多或車程快好多就不必要了, 而且20X係填補20A做唔到既佐敦道以南彌敦道及尖沙咀東。
FBI2 發表於 2026-6-13 08:52
通常而家20A唔計繁時地盤佬,平均一班20至30人。
係全程車既客量
10 號仔都有 200-300 人
頁:
1
[2]