下個路口轉唔得咩
熟路就唔會咁啦:P
btw下個路口咪一樣右轉違規(成條英皇道都要轉左入內街先轉到右)
西九小確幸 發表於 2026-6-17 13:40
熟路就唔會咁啦
btw下個路口咪一樣右轉違規(成條英皇道都要轉左入內街先轉到右)
如果行緊電照街
唔轉右入英皇道,繼續直去
去到渣華道右轉咪可以去番西灣河
JR5204@26M 發表於 2026-6-17 06:59
城巴D車長係咪唔識睇路牌,時不時就發生電照街違規右轉英皇道時卡住
可能佢以為自己揸緊ADS;P
聞說因為出過唔只一次事,報站平板會係健威花園已經有特別提示英皇道路口唔可以轉右
頁:
1
[2]