西九小確幸 發表於 2026-6-17 13:40

Choi 發表於 2026-6-17 10:37
下個路口轉唔得咩

熟路就唔會咁啦:P

btw下個路口咪一樣右轉違規(成條英皇道都要轉左入內街先轉到右)

JX9097 發表於 2026-6-17 17:35

西九小確幸 發表於 2026-6-17 13:40
熟路就唔會咁啦

btw下個路口咪一樣右轉違規(成條英皇道都要轉左入內街先轉到右)


如果行緊電照街
唔轉右入英皇道,繼續直去
去到渣華道右轉咪可以去番西灣河

JX9097 發表於 2026-6-17 17:35

JR5204@26M 發表於 2026-6-17 06:59
城巴D車長係咪唔識睇路牌,時不時就發生電照街違規右轉英皇道時卡住

可能佢以為自己揸緊ADS;P

X962 發表於 2026-6-17 18:14

聞說因為出過唔只一次事,報站平板會係健威花園已經有特別提示英皇道路口唔可以轉右
頁: 1 [2]
查看完整版本: 載客城巴北角違規右轉