KS9658-C98A 發表於 2026-6-25 09:02

西九小確幸 發表於 2026-6-25 08:34
[唔明就問]但典解302系一直都冇話過要開回程?

https://www.facebook.com/groups/2015twz2/posts/9884518354912695/
入邊有人話凱婷擔心其他人詐型
不過隔兩三年就有人提議過

106116_1023 發表於 2026-6-25 10:54

西九小確幸 發表於 2026-6-25 08:34
[唔明就問]但典解302系一直都冇話過要開回程?

之前板友話關小巴事
不論回程定建議整特班上去都唔得

kwn1029 發表於 2026-6-25 11:57

西九小確幸 發表於 2026-6-25 08:34
[唔明就問]但典解302系一直都冇話過要開回程?

可能因為下繁紅隧/東隧既路況實在非常惡劣…
特別係未有 covid 之前,
東隧 (維園上橋至入東隧) 閒閒地冇左 20 分鐘甚至以上

btw 銅鑼灣過紅隧,巴士走線其實直接好多,優勢甚至比私家車/的士更大
巴士堅拿道可以用巴士專線cut入紅隧,
私家車/的士最近既都要兜馬師道天橋、杜老誌道 (南行) 入紅隧,否則要兜到興發街先入到紅隧
反之,108/116 由鵝頸橋直接U上橋、入紅隧,去到土瓜灣,條路順暢既話其實 12-15 分鐘就到

TuNg''=) 發表於 2026-6-25 22:46

106116_1023 發表於 2026-6-25 01:10
因為彩虹道新蒲崗同紅土繁時已有106A/P做緊太古坊特快
而彩虹邨本身都有302A
...

但係106A/P 行下路架嘛.
咁多燈位

彩虹邨就擺總站既姐
頁: 1 2 [3]
查看完整版本: 隧巴116減班