城巴8P、23、27、90B、95C減班
本帖最後由 WN4156 於 2026-6-19 11:12 編輯22/6生效
27寫2-5包埋特車搞到app display錯左 27 25分鐘時段 只係慳油 根本慳唔到車 看來城巴今次集體減班潮,越玩越上手,而且開左個壞先例。:o
因為下次再減班的話,某些線班次非繁出30分/30-35分,俾人覺得都習以為常。:L
duncan827 發表於 2026-6-19 13:05
27 25分鐘時段 只係慳油 根本慳唔到車
直頭用85做算啦
嗰啲時間基本上都吉車遊街
duncan827 發表於 2026-6-19 13:05
27 25分鐘時段 只係慳油 根本慳唔到車
27以前做20分時段都幾乎跑同休息時間一樣
如果開25冇減車
咪休息多過行?
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-20 08:25 編輯
ksmbh 發表於 2026-6-20 02:12
27以前做20分時段都幾乎跑同休息時間一樣
如果開25冇減車
咪休息多過行?
27要慳車要做半粒鐘甚至七個字一架
其實城巴都唔係做死一條線
27減落25係咪同站23 82都減左班
少左車攝黎攝去
有時見D人CAP圖非繁20 CAP左25/30
但可能一兩個鐘後就正常開返20
咁就唔似條線唔夠車行
留意到屎水1M,2,72,72A,98,99,592,38,90部分班次比表列疏,可能就嚟減班
kay 發表於 2026-6-20 08:33
其實城巴都唔係做死一條線
27減落25係咪同站23 82都減左班
少左車攝黎攝去
基本上 23 係搭 116,82 就藍灣嘅
諗太多
頁:
[1]