WN4156 發表於 2026-6-19 10:58

城巴8P、23、27、90B、95C減班

本帖最後由 WN4156 於 2026-6-19 11:12 編輯

22/6生效

kay 發表於 2026-6-19 11:10

27寫2-5包埋特車搞到app display錯左

duncan827 發表於 2026-6-19 13:05

27 25分鐘時段 只係慳油 根本慳唔到車

andreweb 發表於 2026-6-19 22:45

看來城巴今次集體減班潮,越玩越上手,而且開左個壞先例。:o
因為下次再減班的話,某些線班次非繁出30分/30-35分,俾人覺得都習以為常。:L

JX9097 發表於 2026-6-19 23:37

duncan827 發表於 2026-6-19 13:05
27 25分鐘時段 只係慳油 根本慳唔到車

直頭用85做算啦
嗰啲時間基本上都吉車遊街

ksmbh 發表於 2026-6-20 02:12

duncan827 發表於 2026-6-19 13:05
27 25分鐘時段 只係慳油 根本慳唔到車

27以前做20分時段都幾乎跑同休息時間一樣
如果開25冇減車
咪休息多過行?

brianso198 發表於 2026-6-20 08:23

本帖最後由 brianso198 於 2026-6-20 08:25 編輯

ksmbh 發表於 2026-6-20 02:12
27以前做20分時段都幾乎跑同休息時間一樣
如果開25冇減車
咪休息多過行?

27要慳車要做半粒鐘甚至七個字一架

kay 發表於 2026-6-20 08:33

其實城巴都唔係做死一條線
27減落25係咪同站23 82都減左班
少左車攝黎攝去

有時見D人CAP圖非繁20 CAP左25/30
但可能一兩個鐘後就正常開返20
咁就唔似條線唔夠車行

WN4156 發表於 2026-6-27 11:50

留意到屎水1M,2,72,72A,98,99,592,38,90部分班次比表列疏,可能就嚟減班

KE7066 發表於 2026-6-27 14:26

kay 發表於 2026-6-20 08:33
其實城巴都唔係做死一條線
27減落25係咪同站23 82都減左班
少左車攝黎攝去


基本上 23 係搭 116,82 就藍灣嘅
諗太多

頁: [1]
查看完整版本: 城巴8P、23、27、90B、95C減班