WN4156 發表於 2026-6-19 23:24

九巴W2減班

每日由12-15分減至15-30分一班

JX9097 發表於 2026-6-19 23:41

W線都係一波波㗎喇
客量撐唔起班次就減一輪
到政府要催谷嘅時候就整番密佢

天空之神 發表於 2026-6-20 02:41

又打回原形

下輪加班又要減其他線

peterkl 發表於 2026-6-20 16:18

本帖最後由 peterkl 於 2026-6-20 16:25 編輯

W車其實就平日唔駛開咁密,
佢做返平日上下繁開15,其他時間睇住A22到站時間來開25-30,假期上午開15,中午後開30
西九方向開到尾班高鐵開車前2個鐘為止
觀塘方向開到至夜班高鐵到站後30分鐘為止

班次有得因,好過忽加忽減,車長揸到忽必烈都攪唔掂

另外就逢星期六日同長假期開始果1-2日朝早就攪個2-3班安達臣特班收貴2-3格(收到8-9蚊),安達臣,秀茂坪廣場,然後直飛協和街出觀市(收返6個4)後行原路

mak5052 發表於 2026-6-20 22:44

本帖最後由 mak5052 於 2026-6-20 22:46 編輯

peterkl 發表於 2026-6-20 16:18
W車其實就平日唔駛開咁密,
佢做返平日上下繁開15,其他時間睇住A22到站時間來開25-30,假期上午開15,中午 ...
F1 有人提議 213E 落觀塘及全日, 不如以 W2 全日拉去安達臣 (雞寮至安達臣跟 600, 維持現時票價) 取代該建議? (W2 同時作為東九高鐵接駁及觀塘山上下穿梭線)

JX9097 發表於 2026-6-21 01:09

mak5052 發表於 2026-6-20 22:44
F1 有人提議 213E 落觀塘及全日, 不如以 W2 全日拉去安達臣 (雞寮至安達臣跟 600, 維持現時票價) 取代該建 ...
W2收得$6.4
同埋藍田/ 麗港城點搞?
頁: [1]
查看完整版本: 九巴W2減班