聖若翰座堂可否升級為轉車站?
眼見40M得返半條線取消唔到,不如改造聖約翰座堂為轉車站,比下路13/40M乘客轉23去銅鑼灣北角,或者12A可以轉乘往灣北銅鑼灣等地。如果傾得成跨公司轉乘甚至上路或者麥當勞道可補差價搭過海線或唔過海去到維園,唔知又得唔得呢?逆向操作
40唔要羅便臣只要40M堅道
反正留40羅便臣就預23要開少D車
上面仲有12 本帖最後由 kmb71k 於 2026-6-20 22:52 編輯
做轉乘係都落金鐘啦
除咗條23
條條都好疏
金鐘啲路線選擇仲多過聖約翰座堂寥寥數條
kmb71k 發表於 2026-6-20 22:50
做轉乘係都落金鐘啦
除咗條23
條條都好疏
40M先中環後金鐘
不過兜到立法會都可以落地鐵站
kay 發表於 2026-6-20 21:59
逆向操作
40唔要羅便臣只要40M堅道
其實 40/40M 已經係兩條半條既線黎
要做轉車站不如改香港大學,迫人upgrade 上 23 好過
或者 40p 全日上下路循環線 個人偏向40M恢復回程,但改為循環線於長江集團中心掉頭。:time:
依舊上蘭桂芳、擺花街、大館至堅道去華富北,一樣飛置富。:handshake
而全條般咸道、堅道東行,前往金鐘、灣仔、銅鑼灣的話,:victory:
就交唒俾貴價過海線103或綠小10,31,28/S做,反正住得山上面都俾得起個價錢牌。:D
最重要唔好忘記,半條堅道去金鐘仲有13,只不過要兜一下中環遊車河。:loveliness:
行人路夠闊容納新增等車乘客?
andreweb 發表於 2026-6-21 03:21
個人偏向40M恢復回程,但改為循環線於長江集團中心掉頭。
依舊上蘭桂芳、擺花街、大館至堅道去華富北,一樣 ...
除非13拉長去灣北,但解決不到樓梯街同醫院道問題
頁:
[1]