深圳灣交通意外,巴士服務受阻
道路曾經全封,城巴已取消ETA或改為預定班次唔怪得話要起鐵路啦,咁就冇得北上 tommy14D 發表於 2026-6-21 15:41
唔怪得話要起鐵路啦,咁就冇得北上
呢樣野本身有用
tommy14D 發表於 2026-6-21 15:41
唔怪得話要起鐵路啦,咁就冇得北上
如果SZB起火車的話黃鬼一三部最好隻金蛋咪無埋下到時蝕本到967,969,962,952加到貴過巴士仔堆線成大截係咪你負責??(雖然現在都貴幾毫子):lol
AtrHenu 發表於 2026-6-21 16:44
如果SZB起火車的話黃鬼一三部最好隻金蛋咪無埋下到時蝕本到967,969,962,952加到貴過巴士仔堆線成大截係咪 ...
咁你每個post都亂咁嗡基本上同放流料冇分別,你幾時會為呢啲失實言論負責?
AtrHenu 發表於 2026-6-21 16:44
如果SZB起火車的話黃鬼一三部最好隻金蛋咪無埋下到時蝕本到967,969,962,952加到貴過巴士仔堆線成大截係咪 ...
鐵都係到洪水橋,轉西鐵再轉輕鐵唔啱班2蚊客同南山來往屯市/東涌機場客同埋大X假期嗰啲旅行團都係SZB口岸集合,唔會冇客
不過被分流走嘅客就梗有(深圳出市區特種兵)
城巴到時應該要玩村村通,同做好轉乘、旅客日票
唔會好似629咁慘烈
本帖最後由 Fuk19805 於 2026-6-22 00:08 編輯
YP5520 發表於 2026-6-21 18:08
咁你每個post都亂咁嗡基本上同放流料冇分別,你幾時會為呢啲失實言論負責?
...
我其實一直睇唔明佢講乜
佢一直都唔識分行/用標點符號,再加埋啲天馬行空嘅idea,望住啲字完全諗唔明
https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E6%9C%83%E6%96%B0%E8%81%9E/60362426/%E7%AB%AF%E5%8D%88%E9%95%B7%E5%91%A8%E6%9C%AB%E8%BF%94%E6%B8%AF%E6%BD%AE-%E6%B7%B1%E5%9C%B3%E7%81%A3%E5%85%AC%E8%B7%AF%E6%92%9E%E8%BB%8A%E5%A4%A7%E6%93%A0%E5%A1%9E-%E8%BF%94%E6%B8%AF%E4%BA%BA%E6%BD%AE%E9%80%BC%E7%88%86%E5%8F%A3%E5%B2%B8?utm_medium=Social&utm_source=fbpost&utm_campaign=mama&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAc3J0YwZhcHBfaWQPMjc1MjU0NjkyNTk4Mjc5AAEeg9NVVS05wd8JbKfaP3CbnslXirGKrWYrSozknmrPIY9EvF_VPm1HvydFy1A_aem_UmDS2IarPX31ACuKbnXBeg
人山人海,城巴加班喇 Fuk19805 發表於 2026-6-21 18:15
我其實一直睇唔明佢講乜
佢一直都唔識分行/用標點符號,再加埋啲天馬行空嘅idea,望住啲車完全諗唔明
呢條友嘅主要問題如下
1. 成日唔check清楚就打,結果錯別字仲多過小學生
2. 經常用啲得佢明冇人明嘅縮寫/名詞
3. 肉麻當有趣,狂用emoji嚴重影響可讀性
4. FF都算,FF到離晒大譜完全不切實際
點解站方一直都唔做嘢,要留啲垃圾喺度拖低成個站嘅質素
YP5520 發表於 2026-6-21 21:58
呢條友嘅主要問題如下
1. 成日唔check清楚就打,結果錯別字仲多過小學生
2. 經常用啲得佢明冇人明嘅縮寫/ ...
sor啱啱發現自己都打錯字
但係啲idea太過離地,就算打啱字都冇人明佢想表達咩,再加埋啲水蛇春排版就更加唔明
頁:
[1]
2