WN4156 發表於 2026-6-23 20:00
其實26自2018開始往順天已經冇哂個位數,依家1800-2012 開到成12分鐘一班,加埋2班26X都疏過10分鐘一班, ...
其實26除咗做油尖客之外仲做埋紅土出入東九客,就咁睇兩邊客量分佈都唔似太單一,但我見佢而家逆向班次開得好疏下,下繁我就當佢有兩班26X喺度當做到最密8分鐘一班,問題係平日而家差唔多成兩點先有15開,假日就20:00已經開30出尖沙咀
條線明明係有賺,都唔明點解九巴會將逆向時段開到咁疏,見佢三點幾出尖沙咀方向開出班次都表現得唔錯
XZ4201 發表於 2026-6-23 22:10
其實26除咗做油尖客之外仲做埋九龍城出入東九客,就咁睇客量分佈都唔似太單一,但我見佢而家逆向班次開得 ...
我諗它個情況可能有D似荔廠架42A,35A,41A呢類噤逆向少人咪寧願私出去做,不過現時部分路段有架密車既27和尖咀段有架13X,213X,28包底下減26都算合理既.(反正它近期都加咗所謂的$4.2轉車服務俾埋同26走線有D似既28,13X,213X,213E,1A,2A,2X,14,27處理咗一部分服務);P
AtrHenu 發表於 2026-6-23 22:24
我諗它個情況可能有D似荔廠架42A,35A,41A呢類噤逆向少人咪寧願私出去做,不過現時部分路段有架密車既27和 ...
13X同213X又點樣包底呢?
28淨係得樂華方向 下路去九龍城有重疊
而家油價咁貴 私出去做一蚊都無得袋
真係值得咩?
KS9658-C98A 發表於 2026-6-24 10:38
13X同213X又點樣包底呢?
28淨係得樂華方向 下路去九龍城有重疊
笑面狗講嘢勿認真
狗噏嘅嘢,手機版幾時可以出到最後回覆版友嘅名,等我唔使嘥時間同數據?
頁:
1
[2]