HKD 發表於 2026-6-24 18:07

冷知識: 原來城巴有wifi嘅?! (我真不知啊!)

本帖最後由 HKD 於 2026-6-24 18:09 編輯

今日乘機場巴士6869,在上車前看見有4GWifi嘅logo(「4G」字,右邊是wifi icon)貼在車門旁。
之後見.WiFiBus. 嘅SSID
Click 入去後就帶咗我入呢個page。

都幾得意㗎,我用不同手機連wifi,有啲手機居然彈不出登入page。就算打192.168.0.1都係彈到一半而crash(P.S.:我亦試過連九巴wifi及其他wifi。手機可收5G,不是老爺機。)

當然啦,不會快㗎啦。

nokia 發表於 2026-6-24 18:53

城巴機場快線
唔係已經有十年嗎?

ENS529 發表於 2026-6-24 19:10

「Webus」都已經係十幾年前嘅事...

JX9097 發表於 2026-6-24 19:46

嘩…開心大發現😅

ccicoltd 發表於 2026-6-24 23:35

每部電話每日只能連 30 分鐘 x 2。
頁: [1]
查看完整版本: 冷知識: 原來城巴有wifi嘅?! (我真不知啊!)