點解屯赤E綫喺屯公發生意外嗰陣唔行替代走綫?
今日屯公近紅橋有交通意外,明明有替代走綫落藍地交匯處同青公,但我坐緊架E37就繼續行元朗公路,唔行替代走綫其實點解司機係都要繼續塞而唔改行替走綫?
https://megapx-assets.dcard.tw/images/b49969e4-6ac2-44f7-a829-4ba43c4e2cff/640.webp
大概咁,無補充
補水仲好 1181174166 發表於 2026-6-25 19:38
大概咁,無補充
我都想講㗎,但架車已經塞咗喺度冇得走:'(
架 E37 塞果陣時,龍尾到伸到去虎地/藍地/深圳灣果個出口 (9號幹線 16/17號出口) 未先?
如果未到出口位,仲有時間可以扭過去
如果過咗,就繼續焗行
冇記錯果一段元朗公路係冇紅/綠 LED 交通狀況顯示屏
除非已經一早見到龍尾,否則好難判斷到應唔應該行虎地+巴士專線去避塞車 幾年前A37/E36(37)公路塞車都係經山景/青田路返去元朗公路
頁:
[1]