kay 發表於 2026-6-27 08:34

佢條數靚左都有部份唔係營運業務比上一年正數

匯兌差額由近負8球變正近3千萬

kingprowm 發表於 2026-6-27 09:47

FBI2 發表於 2026-6-26 09:02
佢堆嶼南線其實好好賺,分條屯門洪水橋至皇崗俾佢,日後大把錢賺,因為客量預期穩步上升,又唔怕冇車爆鑊 ...

其實東涌站三寶 ,3M 11 23 都收得幾貴,而且客都唔少
頁: 1 [2]
查看完整版本: 冠忠公佈 2025-26 業績 純利大升九成至 2.4 億