N29深夜啟田道逆線
https://www.hk01.com/%E7%86%B1%E7%88%86%E8%A9%B1%E9%A1%8C/60363236/%E8%97%8D%E7%94%B0%E5%A4%9A%E8%BB%8A%E9%81%95%E6%B3%8A%E8%B7%AF%E7%AA%84-%E5%9F%8E%E5%B7%B4%E7%84%A1%E9%A8%8E%E7%B7%9A%E5%AE%8C%E5%85%A8%E9%80%86%E9%A7%95%E8%90%BD%E6%96%9C-%E9%9A%AA%E6%92%9E%E5%B0%8D%E9%A0%AD%E8%BB%8A%E6%83%B9%E7%86%B1%E8%AD%B0?utm_medium=Social&utm_source=fbpost&utm_campaign=hottopics&fbclid=IwY2xjawSqkuxleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFnd05vVzgwUEl3ZnRQaUVMc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHpNZg3MBfDsZS6Cah8gGOCH71ILm_edfquVkcLTtzePayyryDgg2m8T3nF7A_aem_2gFI6-9oOuptQ3VTnEOucw呢單比人造文章係完全逆線
不過呢D似深夜諗住無咩車就好似大地任我行心理
冇雙白線嘅時候有啲車長會咁做
灣仔道都係咁 違泊阻住巴士落斜,下次直接停車報警 佢咁揸法都好離譜喎, 騎線慢慢行都話O者 本帖最後由 peterkwan 於 2026-6-26 09:26 編輯
Yahvultal 發表於 2026-6-26 07:35
冇雙白線嘅時候有啲車長會咁做
灣仔道都係咁
就算有雙白都會啦, 好似荃灣西樓角路近綠楊一段, 平日朝早幾乎每日都比 D 校巴同麗城/油柑頭一帶既村巴霸晒兩條行車線上落客(計埋個停車灣就三條), 後面 D 巴士同其他車要爬頭就要被迫雙白線逆線爬頭.
Toz 發表於 2026-6-26 08:59
佢咁揸法都好離譜喎, 騎線慢慢行都話O者
明白車長咁做, 係擔心萬一有行人由死車中間攝出來, 有多少少時間作出反應
先戴頭盔, 我唔係贊成車長做法
錯重點:陳家珮又被翻loop:lol;P
kiwai 發表於 2026-6-26 12:28
明白車長咁做, 係擔心萬一有行人由死車中間攝出來, 有多少少時間作出反應
驚唔夠時間反應就唔好開咁快啦
頁:
[1]