FBI2 發表於 2026-6-27 10:31

B2P服務有所改善

自從佛誕爆鑊後,B2P服務有改善跡象,識得密密開天水圍站起載特車。雖然今天是周末,未可以完全作準,但希望嶼巴在一至五日間都會keep住做開全日天水圍站起載車。

hadboy5 發表於 2026-6-27 12:14

有資源唔用定用盡資源搞唔掂,好明顯唔同,真係諗唔明,B2p好揸過嶼南咁過多,即使人工一樣都有得諗,點解咁抗拒,特工兄,有沒有可能運吉訓示,再做唔好就撤銷B2系經營權

天空之神 發表於 2026-6-27 13:20

hadboy5 發表於 2026-6-27 12:14
有資源唔用定用盡資源搞唔掂,好明顯唔同,真係諗唔明,B2p好揸過嶼南咁過多,即使人工一樣都有得諗,點解 ...

唔會撒銷,無人肯做嶼車

九城都無條件做

Ricky403 發表於 2026-6-27 15:50

而家平日經深圳灣北上嘅人仲有起碼一半係情願入屯門轉B3X
B2P開15分鐘一班,就算即班上到,都抵銷唔少屯馬快咗嘅時間

noname617 發表於 2026-6-27 17:27

hadboy5 發表於 2026-6-27 12:14
有資源唔用定用盡資源搞唔掂,好明顯唔同,真係諗唔明,B2p好揸過嶼南咁過多,即使人工一樣都有得諗,點解 ...

真係笑左!嶼南惡揸極,都好過出邊路況,加上車夠大架!灣位多數有人讓!同埋嶼南是限制道路要有證先入得。你係住東涌,嶼南你會想派去天水圍元朗?
頁: [1]
查看完整版本: B2P服務有所改善