PJ5022@281A 發表於 2015-11-29 09:45

“買家”係環球嘉年華主辦人, 睇怕部車唔會返英國。嚟緊有個12月16日至下年2月嘅AIA European Carnival。
唔知佢係咪其實只係借城巴1號展覽, 年尾前都係送去劏....

petcity 發表於 2015-11-29 09:48

kay 發表於 2015-11-29 10:06

如果架車可以齋擺唔駛湯

可以考慮擺海洋公園長期展覽;P

不過依家比人買起左就無用啦

ATR83 發表於 2015-11-29 10:09

佢現正係歐陸嘉年華會場,中環
無去到外國,Facebook有相

PJ5022@281A 發表於 2015-11-29 12:32

雖然城巴tender要求話架車要劏。
但money talks!
淡定哥話個買家會幫部一號仔安返副Engine嘅..
可能買家真係出到咁多錢, 救咗一號仔
頁: 1 [2]
查看完整版本: 前城巴Routemaster #1的下場