hkitalk.net 香港交通資訊網

標題: 龍運A41試辦回程班次繞經民航處總部 [打印本頁]

作者: m_rd08    時間: 2021-11-24 19:45
標題: 龍運A41試辦回程班次繞經民航處總部
29/11起生效
(, 下載次數: 130)

作者: HM3044    時間: 2021-11-25 12:22
搞得A41回程經CAD,幾時先落實開a42/a46
其實照計A42,A46都應該值得開住上下繁各一班先吖
作者: kitarolo    時間: 2021-11-25 12:28
「入機場巴士線包括班次
需得機場管理局同意」之前
有討論,但我搵唔到官網佐證。

如試辦A42/A46繁時來回
各一班,應該連龍運都唔想?
作者: s3n370    時間: 2021-11-25 20:57
kitarolo 發表於 2021-11-25 04:28
「入機場巴士線包括班次
需得機場管理局同意」之前
有討論,但我搵唔到官網佐證。

機管局主業其實係地主,多D路線方便旅客/機場員工。
而佢又唔駛好似運輸署咁,顧住政策同平衡利益。
點會唔同意丫。

作者: kitarolo    時間: 2021-11-25 21:16
本帖最後由 kitarolo 於 2021-11-25 21:17 編輯
s3n370 發表於 2021-11-25 20:57
機管局主業其實係地主,多D路線方便旅客/機場員工。
而佢又唔駛好似運輸署咁,顧住政策同平衡利益。
點會 ...

舉例說 A38 A47X 現時僅得少量
班次,龍運開嗰幾班但唔係xx:05機場
開出而係xx:25嘅,已經有決定性嘅分別

前者放工例送車尾,失去A線收入,乘客
亦需費時轉車兼有機會流去非載通網絡
作者: WANG@@@    時間: 2021-11-26 09:42
本帖最後由 WANG@@@ 於 2021-11-26 09:48 編輯

國泰港龍大廈外之路邊鐵欄已張貼數張過膠紙宣傳A41回程特班並指引乘客要到S1往機場方向巴士站候車

另外在民航處總部,東耀路龍運種柱多時
終於在日前安裝站牌
用返龍運自家款站牌款式
而舊有活動式站柱(波板糖)亦已移走

作者: nokia    時間: 2021-11-30 12:15
波板糖應該係臨時性質,不過仲係好多龍運波板糖。




歡迎光臨 hkitalk.net 香港交通資訊網 (https://www.hkitalk.net/HKiTalk2/) Powered by Discuz! X3.5