FBI2 發表於 2026-4-28 18:59
基本上大埔區巴士服務,只有三個英文字串成一個字,就是CUT!!!
情況同南區,東區,紅土情況相若
neoplan720p 發表於 2026-4-28 20:23
算吧啦你,
乜都話 CUT,

FBI2 發表於 2026-4-28 20:32
人口下降加人口老化咪CUT囉,有幾出奇?
Dennis545 發表於 2026-4-28 22:24
個人覺得307應該要諗諗新出路先得,東鐵過海段實在太強勢。
hadboy5 發表於 2026-4-28 22:33
非繁半個鐘先過到海,2幹在繁忙時間一定唔止呢個數,再加埋有大埔墟開車的特別班次,係十分吸引的
...
Dennis545 發表於 2026-4-28 22:24
個人覺得307應該要諗諗新出路先得,東鐵過海段實在太強勢。
FBI2 發表於 2026-4-28 20:32
人口下降加人口老化咪CUT囉,有幾出奇?
neoplan720p 發表於 2026-4-28 23:31
68A 收車你又喊哂口咁?
kwn1029 發表於 2026-4-28 23:13
307 可以考慮往港島方向星期六、日可以加景隆街一個站
TP人 發表於 2026-4-29 00:03
反對一切增加307行車時間的做法
咁樣只會將灣仔金鐘中上環客送俾港鐵
殺雞取卵
FBI2 發表於 2026-4-29 00:05
307而家乜都唔駛改,反而307P可以考慮來回再減班.
FBI2 發表於 2026-4-28 23:53
68A有人口下降人口老化嗎? 客量不跌反升WO.
搵理由都搵條make sense既線先討論啦 ...
仲要本身好多原本都係住宏福苑FBI2 發表於 2026-4-28 18:59
基本上大埔區巴士服務,只有三個英文字串成一個字,就是CUT!!!
情況同南區,東區,紅土情況相若

FBI2 發表於 2026-4-28 18:59
基本上大埔區巴士服務,只有三個英文字串成一個字,就是CUT!!!
情況同南區,東區,紅土情況相若


FBI2 發表於 2026-4-28 18:59
基本上大埔區巴士服務,只有三個英文字串成一個字,就是CUT!!!
情況同南區,東區,紅土情況相若
XZ4201 發表於 2026-4-29 00:51
要講新區唔係仲有頌雅西路咩 仲要本身好多原本都係住宏福苑
流星☆雨 發表於 2026-4-29 01:50
頌雅路居屋應該就未咁快入伙嘅
但係反而想講,宏福住戶都年紀稍高,同大埔嘅社區聯繫較強,而暫時問卷結 ...
FBI2 發表於 2026-4-28 23:53
68A有人口下降人口老化嗎? 客量不跌反升WO.
搵理由都搵條make sense既線先討論啦 ...
kay 發表於 2026-4-29 06:58
呢D情況我建議搵版主PORT
neoplan720p 發表於 2026-4-29 00:19
大埔夠有富蝶、鄉郊一帶,
你又唔講?
FBI2 發表於 2026-4-28 20:32
人口下降加人口老化咪CUT囉,有幾出奇?
畢竟近呢十年九巴喺嗰帶都開咗好多新線kwn1029 發表於 2026-4-28 23:13
307 可以考慮往港島方向星期六、日可以加景隆街一個站
流星☆雨 發表於 2026-4-29 01:50
頌雅路居屋應該就未咁快入伙嘅
但係反而想講,宏福住戶都年紀稍高,同大埔嘅社區聯繫較強,而暫時問卷結 ...
AE367 發表於 2026-5-2 16:27
再進取啲,應該一至五上繁後同六日全日跟673咁,經永興街入電車路站站停到上環
...

KG1428 發表於 2026-4-29 02:05
可以同新屋苑與大埔之間連繫巴士線只有74A
可是74A只有一小時一班
ATENU135 發表於 2026-4-29 01:07
搵啲線拉入富蝶救線好過啦
kwn1029 發表於 2026-4-28 23:13
307 可以考慮往港島方向星期六、日可以加景隆街一個站
AE367 發表於 2026-5-2 16:27
再進取啲,應該一至五上繁後同六日全日跟673咁,經永興街入電車路站站停到上環
...
kwn1029 發表於 2026-5-2 23:38
星期六日頭千其唔好,
頭先中午渣車經過永興街、電車路、禮頓道,
塞左30分鐘以上,先由東廊落橋位/永興 ...
FBI2 發表於 2026-4-29 09:02
但大埔整體人口下跌,以及老年人比例上升,呢2個都係事實,按照以上2個數據去加減班次好正常。
73X嚴重 ...
巴士的膠 發表於 2026-5-3 00:53
應該話大埔開局已經挖盡咗個潛力,無乜所謂大家都覺得要做又拖好耐先搞嘅重組。
對面嘅馬鞍山都係差唔多 ...
SE7378 發表於 2026-5-2 23:15
港島方向唔知,但大埔方向真係要入返灣仔同銅鑼灣電車路,
依家班客根本唔會再同你行出去前入境處同皇室 ...
AE367 發表於 2026-5-3 08:30
弊在怡和街唔係話你想經就經呢
其實以前693返尚德都係類似307咁行,但下場係點可想而知
kmb71k 發表於 2026-5-3 09:40
693係一路貼住條鐵嚟行
仲要碌埋北角
仲要只做尚德邨
AE367 發表於 2026-5-3 08:30
弊在怡和街唔係話你想經就經呢
其實以前693返尚德都係類似307咁行,但下場係點可想而知
skibidiot 發表於 2026-5-3 01:27
又唔係嘅,其實大埔都有啲未齊嘅全日巴士網絡,例如272E代表嘅長深荔
人哋北區270B都做得住,大埔272E其實 ...
fatpear 發表於 2026-5-3 16:31
我係272E常客我都想佢全日,但應該好難夠客,
之前下繁加班後,尾班車到而家都係窗口位都坐唔滿至僅滿之 ...
巴士的膠 發表於 2026-5-3 19:37
72同64K雖然行舊路,但車程都唔慢,夾硬全日快線只會重覆86C/286C嘅重組。即使86C經埋大圍,兩線嘅行車時 ...
巴士的膠 發表於 2026-5-3 19:37
72同64K雖然行舊路,但車程都唔慢,夾硬全日快線只會重覆86C/286C嘅重組。即使86C經埋大圍,兩線嘅行車時 ...
kmb71k 發表於 2026-5-3 21:10
唔慢?
你講下好
巴士的膠 發表於 2026-5-4 09:14
但係64K一定密車好多,乘客會死等定上車涼冷氣都未可知。仲要264X貴好多。要加快仲可以揀行錦田公路、錦 ...
272E仲有另一個問題係𠝹到大家都唔夠客。長沙灣趕住入大埔,一樣可以揀青沙轉乘。
P.S.你慢線個時間用全程計,快線用尾站計喎。
kmb71k 發表於 2026-5-4 21:10
搭得64K都唔會好多人搭足全程
因為車程實在太耐之餘
路況又九曲十三彎

kmb71k 發表於 2026-5-4 21:10
搭得64K都唔會好多人搭足全程
因為車程實在太耐之餘
路況又九曲十三彎
skibidiot 發表於 2026-5-4 22:17
264R(X)比64K觀感好同時間快好多是常識吧
同埋比起上水轉火車,又冇貴咗,其實真係玩得過
巴士的膠 發表於 2026-5-3 19:37
72同64K雖然行舊路,但車程都唔慢,夾硬全日快線只會重覆86C/286C嘅重組。即使86C經埋大圍,兩線嘅行車時 ...
HG6729 發表於 2026-5-5 12:02
如果272E全日逼九巴收12.5之後BBI 6
272E 有荔枝角272P就唔入直入葵涌道荔景邨
之後272P跟44M返青機或者 ...
kmb71k 發表於 2026-5-3 09:40
693係一路貼住條鐵嚟行
仲要碌埋北角
仲要只做尚德邨
tonyng 發表於 2026-5-5 13:26
307就睇咩時間,有些時段在皇室堡(維園)上車有罰企的風險,如果係下繁更有可能因為東廊東隧觀繞塞車罰企 ...
3bx 發表於 2026-5-5 12:19
直接272P轉全日好過,可以食埋大埔流水客去富蝶。
如272P轉全日應跟33A行拉去荃灣如心,去大埔方向可以 ...
JX9097 發表於 2026-5-5 09:39
當年邊有得你揀
272X點都會開,因為係for白石角/ 科學園
XZ4201 發表於 2026-5-5 23:42
白石角+富蝶,前途一片光明👍
聽講而家已經𠝹到73x唔少客
Fuk19805 發表於 2026-5-6 00:08
其實開咗73H,可以用73H做蝶-大埔區內,72X撤走,272X上返蝶,新興直上白石角,蝶白孖寶係新區出路
...
3bx 發表於 2026-5-6 10:09
73H 服務時間少及班次比72X疏,最重要係如果72X還原路線,估計只會死路一條,分分鐘用272E全日代替佢
...
tt777 發表於 2026-5-6 10:23
272E死在:
1. 太貴
2. 拉入富蝶區內兜到顛(A47X 2.0) 太和100% 唔會比你cut走
| 歡迎光臨 hkitalk.net 香港交通資訊網 (https://www.hkitalk.net/HKiTalk2/) | Powered by Discuz! X3.5 |