alvinlainh 發表於 2023-3-13 21:05 懷疑係98S抽 因為690隻蛇車比人拉左去操690S 佢本身要order 98S
Advertisement
回帖數目:5248
HR1377 發表於 2023-3-14 11:17 98S多唔多人搭? 如果多人搭98S 0740嗰班要搵其他字軌做
KG1428 發表於 2023-3-14 12:38 往中環停長江集團中心,不知有咩玄機呢?
GW5878 發表於 2023-3-14 13:32 一時時, 視乎當日個 ETA 有冇壞, 係咪準時到, 同埋有冇 98C 係前面食左部分客 如果三者都有利既話茵怡上 ...
EX-TL 發表於 2023-3-14 14:18 唔駛班客由皇后像行番入去, 當係方便左囉!
JX9097 發表於 2023-3-14 14:30 但喺海富排隊排到傻
Choi 發表於 2023-3-14 14:38 跟104行會唔會仲快?
JX9097 發表於 2023-3-14 08:58 出咗通告喇咩?
直達主要分板: