找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[其他] 港鐵重新招標機場快綫穿梭巴士

 火... [複製鏈接]
jchu3420 發表於 2025-12-23 22:26 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
ADVERTISEMENT
本帖最後由 hkitalk.media 於 2026-1-6 10:17 編輯

最近港鐵開始招標供應商營運機場快綫穿梭巴士服務,來往各大酒店

https://www.mtr.com.hk/en/corporate/tenders/Q117889.html

                                    Advertisement

hkitalk.media 發表於 2025-12-24 12:58 | 顯示全部樓層
000.png

機場快綫昔日曾提供免費穿梭巴士往返市區酒店及香港或九龍站,不過服務自2020年疫情起停辦,亦一直沒有復辦。不過港鐵近日發出招標公告,似乎機場快綫穿梭巴士將會「復活」!


根據港鐵最新發布的意向書邀請,港鐵正物色承辦商提供「機場快綫穿梭巴士服務(AES)」,主要連接機場快綫站與各大酒店。合約預計於2026年第二季批出,為期兩年,並有續約條款。不過公開的資料則未有透露進一步詳情。


機場快綫在 2025 年上半年載客量達 640 萬人次,但仍然較 2019 上半年的 900 萬人次為低。有板友對消息直言「終於知道機鐵無咗穿梭巴士就瀨嘢」。究竟穿梭巴士服務今次「復活」會否幫助機場快綫客量進一步回升?

https://linktr.ee/hkitalk
Man@MFHK 發表於 2026-1-16 01:18 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-1-14 10:13
同意
所以依家路線圖上面用虛線連住已經夠

老實講條虛線有少少誤導。
西九龍站去柯士甸有直接隧道連接,九龍站去西九龍站一係穿過圓方一係上去行天橋陣,物理上根本就無直接連接通道,方便程度差天共地。

Volvo B8L
DIH 發表於 2026-1-14 12:49 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

MK01 發表於 2026-1-13 23:48
咁可以好似尖東同尖沙咀咁,指定時間內入閘可以免費轉乘(個時間可以就返喺圓方入面消費同市區預辦登機服 ...

真係咁想屯馬轉機鐵,南昌轉多次東涌綫已經得,步行距離一定少過穿圓方。

講講下變咗鐵路板......
JX9097 發表於 2026-1-14 10:13 | 顯示全部樓層
toyl 發表於 2026-1-13 17:56
柯士甸站無設計成機場快綫轉乘站,如果加咗就會一堆人投訴點解無免費轉乘……
...

同意
所以依家路線圖上面用虛線連住已經夠
IMG_7885.jpeg
如要討論,請先人身攻擊一次😇
tkglobe 發表於 2026-1-14 09:14 來自手機 | 顯示全部樓層
MK01 發表於 2026-1-13 23:48
咁可以好似尖東同尖沙咀咁,指定時間內入閘可以免費轉乘(個時間可以就返喺圓方入面消費同市區預辦登機服 ...

唔好玩啦, 叫啲客拖住個篋仲要穿過商場行10分鐘, 啲客真係多得你唔少, 俾人投訴到爆,要轉地鐵就係青衣轉,
MK01 發表於 2026-1-13 23:48 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

toyl 發表於 2026-1-13 17:56
柯士甸站無設計成機場快綫轉乘站,如果加咗就會一堆人投訴點解無免費轉乘……
...

咁可以好似尖東同尖沙咀咁,指定時間內入閘可以免費轉乘(個時間可以就返喺圓方入面消費同市區預辦登機服務
同埋喺機場去青衣途中加入廣播提示乘客喺九龍轉屯馬綫,體育園有活動就喺機場站同增設特別廣播提醒,好過搭完接駁巴仲要再轉機鐵
toyl 發表於 2026-1-13 17:56 | 顯示全部樓層
MK01 發表於 2026-1-11 19:02
唔係好明點解港鐵唔喺九龍站加入廣播提醒乘客可以去柯士甸站轉屯馬綫,然後增加指示方便乘客來往兩個站, ...

柯士甸站無設計成機場快綫轉乘站,如果加咗就會一堆人投訴點解無免費轉乘……
HU6455 發表於 2026-1-13 14:30 | 顯示全部樓層
MK01 發表於 2026-1-11 19:02
唔係好明點解港鐵唔喺九龍站加入廣播提醒乘客可以去柯士甸站轉屯馬綫,然後增加指示方便乘客來往兩個站, ...

話明趟平,就緊係咩都唔肯去做
MK01 發表於 2026-1-11 19:02 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 MK01 於 2026-1-11 19:03 編輯
HU6455 發表於 2026-1-10 15:55
個故事就係你為左省錢,有市場都唔去做(或者叫做躺平),到最後,塊餅畀人食咗,做咩都無用
...

唔係好明點解港鐵唔喺九龍站加入廣播提醒乘客可以去柯士甸站轉屯馬綫,然後增加指示方便乘客來往兩個站,咁就可以搶返啲客又慳返開機鐵巴士啲錢
HU6455 發表於 2026-1-10 15:55 | 顯示全部樓層
andy92 發表於 2026-1-2 11:29
以前 K1 黃埔花園有站,都有一定居民捧場

而家有 A25,仲有無人搭 K1 轉 AEL 就好難講

個故事就係你為左省錢,有市場都唔去做(或者叫做躺平),到最後,塊餅畀人食咗,做咩都無用
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-6 16:17

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表