[小道消息]
城巴有意修改A20行車路線
火...
[複製鏈接]
|
據未經証實的坑渠消息指,城巴有意加快A20的走線,取消葵涌交匯處至銘基書院來回程所有分站。為配合重組,A23也有機會改路但詳情未知。
消息有待官方公布,所以未能核實。 |
|
|
|
|
|
|
|
A12飛西環你估西環肯?
仲想佢兜埋西營盤添喎
只不過東區又想做, 城巴又想做
先無理到西區而已
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
尖沙咀想快有A25、佐敦想快有A22, 油麻地及旺角經深旺道其實已經唔算慢, A21來回程飛走深旺道加埋可能只係慳到10-15分鐘車程, 計到盡最多只係慳到2-3架車比A20, 唔夠車比A20加密到20-30分鐘。城巴依加咁既人手好難隨便再加資源住。
|
|
|
|
|
|
|
|
唔係好唔好嘅問題
係唔可能說服地區放手嘅問題
如果一開始A21係開旺角起飛特車去谷密彌敦道
主線維持15-20分鐘一班的話
咁你呢個方案就易過關
可惜現實唔係
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
為咗一個深旺道要成條彌敦道一齊兜唔通又好好咩
實際營運上做唔做到:如果旺角打爆咗就大角咀起飛呢件事?
|
|
|
|
|
|
|
|
A10開30分鐘一班, A12開15-45分鐘一班 (大部分時間20-30分鐘一班), 兩者班次差距唔係咁大, 西環自然易接受。
但A21係開緊5-12分鐘一班, A20 就算加密左都得20-30分鐘一班, 觀感差好多。
|
|
|
|
|
|
|
|
啓德往返深旺道咪跟20
你驚無咗原本紅土下路嘅
咪將尖沙咀何文田改用A25X/A25特嚟做,夾硬屈返正價 |
|
|
|
|
|
|
|
A10食晒西環嘅年代係COVID後初期
兩條線之間嘅班次差距點都無依家A20同A21咁大
依家講緊A21開緊個位數嘅時候,A20開緊60分鐘
就算好似你建議咁加到20-30分鐘,都同A21差一大截
點說服地區收貨?
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
古有a10食a12西環
而家比返a20做曬深旺道,全日20-30係基本
其實感覺上海麗係每一兩部上幾個
咁拉勻20-30之後上十幾個咪又差唔多
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|