Advertisement
回帖數目:126
odwinkinglam 發表於 2026-2-4 19:42 A20要顧 何文田,油麻地,大角咀,太子的走線,好難重組呢
ctb8107 發表於 2026-1-12 19:48 我覺得A20,21,22,23,25之間其實分工極混亂,係味應該全面重組呢?
alsonchc 發表於 2026-1-11 02:21 全部同意你所言只係定線真係不可為, 自己困死自己 A20, A22, A23, A28唔重組根本就係浪費緊資源
KE7066 發表於 2026-1-10 02:04 盤古初開就算無 A20 A23 A25 A26 A28 都好 成個業務中心都係側咗去 A21
alsonchc 發表於 2026-1-10 01:12 都可以咁講既但君不見A10偏唔行薄扶林道而取域多利道 如果要照顧埋, 耀東, 嘉亨, 勵德, 寶馬山都可以搞埋 ...
alsonchc 發表於 2026-1-10 01:18 如果講鴨脷洲, 機場返去就係可以既, 去機場無A17咁差但唔係好, 絕對可以好好多 我坐過一次
MANN1579 發表於 2026-1-9 22:35 1. 當自己揸私家車由 將軍澳 去 機場 都要 40 分鐘嘅時候 由九龍區頭站開始計 機場巴士車程在 1小時30分 ...
直達主要分板: