本帖最後由 EW9016 於 2026-6-13 13:35 編輯
其實路線大綱都係訂出嚟先
細節位可以再執
長遠分析埋需求,可以再諗拆線或者開分支都未遲
四條線玩全日,延長時間,開囗岸NB系列等等…
體育園紅館亞博線延長至口岸
976/A 分拆開銅鑼灣短棍, 類似B8 大埔特
估唔到中環皇崗跑狗咁受歡迎,目測中環站足以打爆車,第時應該仲
新聞:
全國人大常委會會議下周二舉行
審議授權香港對皇崗口岸港方口岸區實施管轄的決定草案
之後做埋本地立法,七月底差唔多
會唔會真係諗住七月底開?
VA73@2A 發表於 2026-6-16 14:50
會唔會真係諗住七月底開?
議案 = 軟件
設備/設施 = 硬件
軟件ready﹐硬件未ready﹐都係開唔到。
前面有新聞講﹐港方出入境設備未完成測試。
仲有港邊的道路未ready。
唔知這些硬件去到7月尾﹐已經滿足啟用的要求啦。
hadboy5 發表於 2026-6-13 14:52
估唔到中環皇崗跑狗咁受歡迎,目測中環站足以打爆車,第時應該仲
因為唔塞車嘅話由中環中旅社上車, 唔駛一個鐘就到深方口岸 (係計埋港方關口過關上落時間), 坐得舒服仲要快過搭東鐵去福田口岸
kei_hk 發表於 2026-6-16 15:41
議案 = 軟件
設備/設施 = 硬件
升級到國家層面拍板嘅話, 下面各部門驗收就會一致隊型, 點都做到"吉日"前搞掂軟硬件
當然, 我都收返之前的"武斷", 7月1日新口岸啟用就冇乜可能, 因為(特工)冇流出任何消息運吉安排營運商做試路, 以及港深CIQ 部門聯調聯試或訓練的消息
唯一可見係深圳媒體都口風一致, 表示啟用日期係"7月"
樂觀估計應該係放寬"粵車南下" 果日, 即係25/7 啟用
腦夫子 發表於 2026-6-16 21:27
因為唔塞車嘅話由中環中旅社上車, 唔駛一個鐘就到深方口岸 (係計埋港方關口過關上落時間), 坐得舒服仲要 ...
咁即係新皇崗的需求將會仲勁
據了解,夏寶龍今早亦視察了正在興建的新皇崗口岸。該口岸是深港之間唯一24小時通關的旅檢口岸,亦是全球最大陸路口岸。口岸位於深圳境內,全國人大常委會下周將審議授權香港特區對口岸港方區域及相關延伸區實施管轄的議案,為通關鋪路。央視旗下《大灣區之聲》日前報道,新皇崗口岸預計7月正式啟用。
夏寶龍於早上約9時30分抵達皇崗口岸重建項目展廳,逗留約45分鐘後離開,李家超率領多名官員在場迎接。
https://www.hk01.com/%E6%94%BF%E6%83%85/60361168/%E6%8B%86%E5%B1%80-%E5%A4%8F%E5%AF%B6%E9%BE%8D%E8%A8%AA%E6%96%B0%E7%9A%87%E5%B4%97%E5%8F%A3%E5%B2%B8%E7%82%BA%E9%80%9A%E9%97%9C%E9%8B%AA%E8%B7%AF-%E4%B8%83%E6%9C%88%E6%9C%89%E6%9C%9B%E5%95%9F%E7%94%A8%E5%B0%9A%E6%AC%A0%E4%B8%80%E6%AD%A5
這篇文章說其中一個因素是招標結果未出,其實最重要也是工程和法例而已。