LN9267 發表於 2026-6-17 16:45
https://www.hk01.com/%E6%94%BF%E6%83%85/60361168/%E6%8B%86%E5%B1%80-%E5%A4%8F%E5%AF%B6%E9%BE%8D%E8%A ...
呢度有版友指出有結果,只係未公佈,新聞就話招標未完成,即係點
hadboy5 發表於 2026-6-17 19:27
呢度有版友指出有結果,只係未公佈,新聞就話招標未完成,即係點
未公佈結果咪等於未完成招標 lor
hadboy5 發表於 2026-6-13 14:52
估唔到中環皇崗跑狗咁受歡迎,目測中環站足以打爆車,第時應該仲
唔好睇少M+同九龍站人流
比高鐵福田站平而又快速到九龍站的方法只有一個
71應該冇乜可能啟用,
睇吓7月尾有冇可能
nokia 發表於 2026-6-24 15:12
71應該冇乜可能啟用,
睇吓7月尾有冇可能
早幾日先有政情吹風深圳單方propose過71
kay 發表於 2026-6-24 15:14
早幾日先有政情吹風深圳單方propose過71
人大而家仲開緊會, 未正式通過, 除非香港呢邊等人大一通過即刻立法, 再極速通過就或者得...
williamau 發表於 2026-6-24 15:31
人大而家仲開緊會, 未正式通過, 除非香港呢邊等人大一通過即刻立法, 再極速通過就或者得...
...
要極速通過﹐我唔相信做唔到﹐只係有無必要這樣做。
由於一早已經知道要做立法﹐最初目標係7月1日開通﹐所以好多野已經預備好晒。
令到好多野﹐都只係走程序﹐大家都係做像皮圖章。
*香港本地立法 及 運輸署公佈交通安排﹐係可以同步進行﹐立法未完成都可以宣佈不同的路線詳情。
反而之前有新聞提及﹐香港一邊的電腦/過關設備未ready﹐同埋有接駁的行車天橋未完工。
這才是最大的變數﹐係唔係有能力在本周內做到100% ready﹐七一真係可以開通﹐真係只有2地政府才知道。
註 : 假如今天可以落實七一開通﹐勉強夠時間做埋餘下的工作﹐如宣傳交通安排﹑交通營辦商的準備.......。
本帖最後由 Danny.lin 於 2026-6-24 16:42 編輯
草案內容,中央政法委員會官方報刊《法治日報》有披露咗一啲內容;但就算上面搞掂,落返嚟到本港立法會召集開會並通過都要時間啊:L,我唔太相信新皇崗七一就搞掂開門迎客
草案授權香港特別行政區對特定區域實施管轄。授權香港特別行政區自皇崗口岸港方口岸區及相關延伸區啟用之日起,在規定的期限內對該區域依照香港特別行政區法律實施管轄和禁區式管理。有關區域啟用日期由國務院確定。
草案明確授權區域。包括皇崗口岸港方口岸區及連接口岸的落馬洲大橋深圳段橋面、可經由橋面進出的大橋箱梁內部和連接道路路面。有關區域具體座標和面積,由國務院確定,並不得變更用途。
草案明確授權期限。香港特別行政區政府以租賃方式取得皇崗口岸港方口岸區及相關延伸區的使用權,租賃期限自有關區域啟用之日起至2047年6月30日止。租賃期限屆滿,經全國人大常委會決定,可以續期。
link:http://www.legaldaily.com.cn/ind ... ontent_9410934.html
kei_hk 發表於 2026-6-24 15:43
要極速通過﹐我唔相信做唔到﹐只係有無必要這樣做。
如果真係71開既話最遲今個星期六/日要公佈..
到時仲未公佈既話就應該唔係71開
設備果D要攪隨時一日都裝好, 而家分分鐘就黎測試完, 路既話大陸更加可以好快就起好
最快都要8月