kay 發表於 2026-5-23 15:36

kingprowm 發表於 2026-5-23 13:38
如果九巴肯整上車落車都拍卡,就容易分析到邊個站上車落車有幾多客

整呢個調查都係想如果 264X 全日,可以 ...

依家係錦田往來大埔要正價

再開分段九巴應該give up

樂仔〞 發表於 2026-5-23 16:18

3ASV174 發表於 2026-5-23 03:08
其實唔係佢專登陰佢

而係當元朗市同大埔市用咗公路線分流

而家 64K 嘅實際運作都係咁上下 , 話就話十分鐘一班

其實中途站就永遠都係 0 0 20 30 , 1 6 16 21 咁 , D 班次都係唔平均
所以可能對兩邊嘅區內客嚟講 , 有架固定短途車俾佢地可能仲好

2076 發表於 2026-5-23 17:53

3ASV174 發表於 2026-5-23 03:08
其實唔係佢專登陰佢

而係當元朗市同大埔市用咗公路線分流


除了拆短棍,會唔會仲有 64K 斬到錦上路站的可能性?如果單純想開短棍,其實係唔駛做乘車區間調查,因為短棍行程全部有雙向分段八仔數據。

更大可能係睇全費客路段,大埔去元朗全程客 vs 高埔/錦上路段來往大埔 vs 林錦公路段來往元朗市。如果高埔少客來往大埔兼林錦少客來往元朗,64K 係可以諗縮線去錦上路站,元朗市服務用 251C 54 補。

九巴成個錦田網絡其實都問題多多,客唔少但用車效率低下,有一堆客係去到目的地都唔肯上車因為兜路。

castanopsis 發表於 2026-5-24 07:41

樂仔〞 發表於 2026-5-23 16:18
而家 64K 嘅實際運作都係咁上下 , 話就話十分鐘一班

其實中途站就永遠都係 0 0 20 30 , 1 6 16 21 咁 , D ...
最近聽聞,外國開始用headway management system
即係用AI檢測車之間既間距,間距一開始有不穩就hold一hold架車
從源頭開始,避免 多客>慢>多客 惡性循環
及早干預,亦唔使好似定時點咁等太耐

呢個blog post有介紹 Arizona既trial
條線日載客量過萬,4分鐘一班,佢成功控制到唔會拖卡,穩定地3.5-5分鐘來一架車
無論乘客同司機都好滿意
https://www.busgenius.com/case_study

香港成日話公共交通世界第一
64K呢啲又長又多客既路線,應該試下引入玩下

hadboy5 發表於 2026-5-24 09:39

castanopsis 發表於 2026-5-24 07:41
最近聽聞,外國開始用headway management system
即係用AI檢測車之間既間距,間距一開始有不穩就hold一hol ...

我覺得揾Ai去偵測有沒有司機故意以極低速行實際D

kay 發表於 2026-5-24 09:48

hadboy5 發表於 2026-5-24 09:39
我覺得揾Ai去偵測有沒有司機故意以極低速行實際D

咁車程都受好多野影響
紅綠燈/站站停/爬唔到頭已經夠玩

鄉郊唔係市區

N948 發表於 2026-5-24 11:48

2076 發表於 2026-5-23 17:53
除了拆短棍,會唔會仲有 64K 斬到錦上路站的可能性?如果單純想開短棍,其實係唔駛做乘車區間調查,因為 ...

咁錦上路沿線往來元朗市呢?雖則64K 係慢,但得番紅綠小唔夠用喎,另外仲有博愛輪椅客

251C 要延長至上村先夠用喎,改元朗西總站,兼加停博愛(但可以唔入錦上路站)

castanopsis 發表於 2026-5-24 22:17

hadboy5 發表於 2026-5-24 09:39
我覺得揾Ai去偵測有沒有司機故意以極低速行實際D

某程度上套系統就係做緊呢樣嘢
Arizona個做法係連時間表都無埋,無總站定時開出呢個概念,過鐘都唔會踢車
衡量司機/站長表現既criteria,由總站準時開出,改為間距穩唔穩
唔係話64K要去到咁極端,但有啲element係值得參考下

hoaaa 發表於 2026-5-24 23:38

castanopsis 發表於 2026-5-24 07:41
最近聽聞,外國開始用headway management system
即係用AI檢測車之間既間距,間距一開始有不穩就hold一hol ...

試273A 先啦, 兩個總站開車,有時再有中途起載,應該系最煩。佢試到64K 應該用到。

3ASV174 發表於 2026-5-24 23:40

castanopsis 發表於 2026-5-24 07:41
最近聽聞,外國開始用headway management system
即係用AI檢測車之間既間距,間距一開始有不穩就hold一hol ...

想問大大覺得 64K 錦上路可以點 hold 車?

擺架車喺個站 I.e. 路中心,然後拉條車龍出嚟一齊等?

有無睇過成條錦上路東行
有幾多個站係有停車彎?
頁: 1 2 [3] 4 5 6 7 8
查看完整版本: 九巴64K 乘客上下車區間調查