timewater 發表於 2026-6-17 13:45

兆康友 發表於 2026-6-10 18:23
補充資料(新皇崗口岸)

https://www.districtcouncils.gov.hk/tm/doc/2024_2027/tc/committee_meetings_d ...

佢講嘅K54/K54A聯合班次都係廢話
好多時K54A喺兆康上緊客, K54 都會直行直過唔會停車
變相係削減咗班次

2076 發表於 2026-6-17 15:09

EvilKo 發表於 2026-6-16 11:00
城巴原先係想將B3、B3A、B3M三條客量平均分佈
B3M做晒成條屯門段青公,拉直返B3A同B3走線



B3 來回改經安友飛置樂,兜屯門站,放走 B3M 去富泰經青公去置樂,一路碌去掃管笏甚至樂安排 / 屯轉,順手做埋掃管笏 / 樂安排去屯轉的轉乘 feed 客比 50 / 55 / 962X?


樂仔〞 發表於 2026-6-17 21:58

天空之神 發表於 2026-6-17 10:37
40A 都應該要嫁比 40 果間架啦

假招標真減價姐

而家 40 係正 54 區中心都做成咁

你都唔好期望佢會肯接埋 40A 嚟做啦 , 唔取消 40 都偷笑

starsessions 發表於 2026-6-17 22:15

2076 發表於 2026-6-17 15:09
B3 來回改經安友飛置樂,兜屯門站,放走 B3M 去富泰經青公去置樂,一路碌去掃管笏甚至樂安排 / 屯轉,順 ...

為左打破61M/252壟斷,係好事

andy92 發表於 2026-6-18 09:40

本帖最後由 andy92 於 2026-6-18 09:43 編輯

樂仔〞 發表於 2026-6-17 21:58
而家 40 係正 54 區中心都做成咁

你都唔好期望佢會肯接埋 40A 嚟做啦 , 唔取消 40 都偷笑

40 又貴又疏,俾 K54 打殘
唯一優點係深入村落


只係好奇點解叫 40A 而唔係 42A
由 42 生仔至少價錢牌比 K54 接近

DC3938 發表於 2026-6-18 09:44

andy92 發表於 2026-6-18 09:40
40 又貴又疏,俾 K54 打殘




好似都佢覺佢有車囉!

kmb71k 發表於 2026-6-19 09:45

2076 發表於 2026-6-17 15:09
B3 來回改經安友飛置樂,兜屯門站,放走 B3M 去富泰經青公去置樂,一路碌去掃管笏甚至樂安排 / 屯轉,順 ...
條252客量又唔係班班爆廠
無謂改入掃管笏累鬥累
所以唔需要將條線拉到屯轉咁遠
況且要做50/55/962系轉乘
喺屯門巿區轉好過屯轉
一條行青公
一堆行屯公
車程時間爭好遠

KU_7002 發表於 2026-6-19 21:34

andy92 發表於 2026-6-18 09:40
40 又貴又疏,俾 K54 打殘
唯一優點係深入村落



其實40A係去邊?

KU_7002 發表於 2026-6-19 21:37

kmb71k 發表於 2026-6-19 09:45
條252客量又唔係班班爆廠
無謂改入掃管笏累鬥累
所以唔需要將條線拉到屯轉咁遠


佢想用B3M做掃管芴駁腳,俾人轉50/55/962X出市區
其實依家紅橋/新墟根本食唔落B3X市區線轉乘客。屯轉有車去深圳灣去分流班客都唔係壞事,但一定要轉車站後就到市中心

DC3938 發表於 2026-6-19 22:33

KU_7002 發表於 2026-6-19 21:37
佢想用B3M做掃管芴駁腳,俾人轉50/55/962X出市區
其實依家紅橋/新墟根本食唔落B3X市區線轉乘客。屯轉有車 ...

虹橋新墟係最快轉車喎!
頁: 1 2 3 4 5 [6] 7
查看完整版本: 屯門區議會交運會2026年6月份會議討論文件