JH_LE4612 發表於 2026-6-12 21:01

kitarolo 發表於 2026-6-12 17:46
即使錦上路站附近居屋/公屋入伙
未至於 251ABC 三線駁上欖隧咁誇張?

夾埋錦上路站上蓋成廿棟樓,就算紅巴唔拆251D,小巴都會拆78P去欖隧橋底。

其實就算牛潭尾一帶尚且可以高埔上三幹,錦田八鄉人口增長點都會搞到橋底越嚟越忙,其實公廁後面嗰塊山坡係咪應該考慮改建做一個上落客區,擺一兩條線 or even 私家車的士入去都好,依家加個迴旋處硬係覺得治標唔治本。

天空之神 發表於 2026-6-12 21:06

kmb71k 發表於 2026-6-12 19:30
做少一段路少咗客會有減班危機

況且


其實錦上路直行果班一早上 64K

先唔會有人特登兜入八鄉路

所以 251A 都係得 錦上路站 - 八鄉路 同埋 八鄉路 - 上村 兩批客

當中 錦上路站 - 八鄉路 個人傾向交比 251C 延長解決

251A 縮短到 八鄉路 - 上村 就算

kmb71k 發表於 2026-6-12 23:10

天空之神 發表於 2026-6-12 21:06
其實錦上路直行果班一早上 64K

先唔會有人特登兜入八鄉路


除非八鄉路個站有空間再擴大
否則真係塞唔到多條線

kitarolo 發表於 2026-6-13 12:06

本帖最後由 kitarolo 於 2026-6-13 12:19 編輯

JH_LE4612 發表於 2026-6-12 21:01
夾埋錦上路站上蓋成廿棟樓,就算紅巴唔拆251D,小巴都會拆78P去欖隧橋底。

其實就算牛潭尾一帶尚且可以 ...
想帶出嘅係 251A/B 268
逾九成客免費乘搭
唔夠載都唔會積極加班
以日後公私營樓嘅規模
靠橋底空間轉乘擺明唔掂
係要做返大251M
甚至繁時南下去更遠嘅路線

西九小確幸 發表於 2026-6-13 19:52

kitarolo 發表於 2026-6-13 12:06
想帶出嘅係 251A/B 268
逾九成客免費乘搭
唔夠載都唔會積極加班

根本就要做返大251M,八鄉橋底轉乘根本唔work, 如果唔係點解268M縮唔成268F;

再加上錦上路上唔到都已經去到要起中鐵分流既地步,比人直出荃灣好難委咩?:dizzy::L

kay 發表於 2026-6-13 20:05

西九小確幸 發表於 2026-6-13 19:52
根本就要做返大251M,八鄉橋底轉乘根本唔work, 如果唔係點解268M縮唔成268F;

再加上錦上路上唔到都已經 ...

問題係251M自己都多人係轉車站轉車


巴士公司角度與其出青衣或者荃灣
一來一回都最少半個鐘以上
咁不如係欖隧放低D客

同埋錦上路站出荃灣西都係好快

但又好好奇
錦上路站堆新公屋加埋私樓
都唔見整D標去招標路線
似乎各方心裡有數錦上路站會係主力
次選係九巴轉車大法

如果有埋北環同中鐵線
住錦上路站附近真係贏家

kmb71k 發表於 2026-6-13 20:36

西九小確幸 發表於 2026-6-13 19:52
根本就要做返大251M,八鄉橋底轉乘根本唔work, 如果唔係點解268M縮唔成268F;

再加上錦上路上唔到都已經 ...

錦田用251M做晒又兜路
錦上路同錦田公路拆開做又未必夠客
加上搭得251M都係為去大欖隧道轉車
剩番出荃灣嘅唔多
咁不如拆開做A/B密密送客上大欖隧道轉車
慳番好多成本


kitarolo 發表於 2026-6-13 21:00

本帖最後由 kitarolo 於 2026-6-13 21:10 編輯

kmb71k 發表於 2026-6-13 20:36
錦田用251M做晒又兜路
錦上路同錦田公路拆開做又未必夠客
加上搭得251M都係為去大欖隧道轉車

https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20140411/mobile/odn-20140411-0411_00176_012.html

根據2014年舊聞引述
錦田會住十萬人
就算僅幾千人早繁經欖隧南下
中鐵線連動工時間表都未有
元朗其他區域都有唔少樓落成
欖隧作為中途站載得幾多?

以橋底空間密密送客去轉車
隨時要人流管制
可能要去上村轉51南下

kmb71k 發表於 2026-6-14 00:40

本帖最後由 kmb71k 於 2026-6-14 00:45 編輯

kitarolo 發表於 2026-6-13 21:00
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20140411/mobile/odn-20140411-0411_00176_012.html

根據2014年舊 ...
問題係就算俾你251M還原番時間
走線可以點行?
當年251M死因係太兜路
尤其係錦上路上車
要去到上村再折返錦田公路同錦田巿中心先至上大欖隧道
錦上路啲客就係咁樣兜走咗
寧願坐64K去錦上路站轉鐵

如果分拆呢?
錦田公路同錦上路各自拆一條又夠唔夠客?
不過度縮嘅九巴
我諗佢唔會每邊各自整一條

講咗咁多嘢
不如先睇下而家251M客量係點先
如果冇可觀嘅數據
咁即係而家講乜同點建議都冇用

kay 發表於 2026-6-14 08:41

kitarolo 發表於 2026-6-13 21:00
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20140411/mobile/odn-20140411-0411_00176_012.html

根據2014年舊 ...

但事實係運吉連標都唔招


唔招都有佢好處既
有需要先開線

好過話招標最後無下文
又有班巴迷話要找數開線

除非真係步行範圍內無重鐵
先有合理理由招標

頁: 1 2 3 [4]
查看完整版本: 錦上路站公共運輸交匯處啟用