RH7539 發表於 2026-6-14 22:47

YP5520 發表於 2026-6-14 22:29
海庭吹唔漲啫,但係阿爺會發嬲㗎嘛。當爆鑊爆去到阿爺度,成間公司收你皮都仲得啦係咪?
...

咁又未必
始終仲有葵芳、276B、976A
新東居民可以轉269D 再去城隧轉車
甚至276B 轉64K
條條大路通大埔

Jamesho81 發表於 2026-6-14 22:49

RH7539 發表於 2026-6-14 22:14
說話又唔係咁講。
皇崗口岸大局已定,唔會有任何改變。
會費公司做得更差也好,海庭都吹佢唔帳。


會費公司乜都唔中
到時佢hea做嶼南仲大鑊

Jamesho81 發表於 2026-6-14 22:50

RH7539 發表於 2026-6-14 22:47
咁又未必
始終仲有葵芳、276B、976A
新東居民可以轉269D 再去城隧轉車


好簡單直接N73做24小時頂咗嗰雞頭算啦

hadboy5 發表於 2026-6-14 22:59

YP5520 發表於 2026-6-14 22:39
係真定係假,好快就會知道。真係流料到時咪舉報佢放流料囉

希望會費只中屯門啓德,其餘就免啦

Vittorio 發表於 2026-6-14 23:17

History repeats itself

回帶:
2023/05/20 亞博B4大混亂 https://www.hkitalk.net/HKiTalk2/thread-2169777-1-1.html

當年癲到巴膠都睇唔過眼自發維站:lol

ENS529 發表於 2026-6-14 23:21

hadboy5 發表於 2026-6-14 22:59
希望會費只中屯門啓德,其餘就免啦

梗係狗巴中青山灣同啟德先好玩啦,
俾呢間嘢玩佢嘅欖隧、九龍城轉車站,
屯門廠又可以留得住佢啲復古巴士;P

ENS529 發表於 2026-6-14 23:29

RH7539 發表於 2026-6-14 22:47
咁又未必
始終仲有葵芳、276B、976A
新東居民可以轉269D 再去城隧轉車


咁不如直接叫新界東人改用福田口岸搭東鐵啦;P

天空之神 發表於 2026-6-15 09:44

佢唔喺現場出現就冇事,去得嗰度就可能有呢啲風險

香港係盛事之都,場內場外都係一場場盛事


班班頂閘先叫搵到食,否則又比人入紙減班


島主呢方面應該好得特工歡心先岩,B2 B2P 都係爆瀉

PE3529 發表於 2026-6-15 09:59

不如版主睇清楚圖中個班車是否加班車先出聲啦

leungky0528 發表於 2026-6-15 13:22

依個帖反映嶼巴入面有同外面關係唔好嘅人做
多個件事本身
頁: 1 [2] 3
查看完整版本: 嶼巴亞博散場爆鑊