陳太 發表於 2026-6-15 13:28

PE3529 發表於 2026-6-15 09:59
不如版主睇清楚圖中個班車是否加班車先出聲啦

樓主要製造輿論帶風向,你由佢啦。

tkglobe 發表於 2026-6-15 13:44

我琴晚散場嗰陣時都喺嗰度等車, 唔覺得爆鑊得好勁, 亦見唔到其他公司好積極,A22/A29 特車停咗好耐都冇乜人上車

kwn1029 發表於 2026-6-15 14:03

運輸署就算有人要祭旗,都唔會係因為嶼巴拎左新既口岸線先祭旗,
一單還一單,後面兩三句真係多咗,已經曝露哂背後目的出嚟

亞博搞 show 其實都咁多年,港珠澳又都開左咁多年,
倒不如問每次有 show 散場時段
點解運輸署冇事先同嶼巴協調/事前到底有冇同嶼巴協調過,
好讓 B4 喺高峰時段加派人手、加開部份班次去疏導人潮

其實散場都係個零鐘既事,係嶼巴懶得開,定係署方唔比開先,性質會好唔同,
位位 $9.8 搭幾分鐘就落車,冇理由咁大條水路巴士公司要主動放棄

RH7539 發表於 2026-6-15 14:20

大局已定,唔會因為呢兩三個星期發生嘅事有所改變

PE3529 發表於 2026-6-15 14:32

tkglobe 發表於 2026-6-15 13:44
我琴晚散場嗰陣時都喺嗰度等車, 唔覺得爆鑊得好勁, 亦見唔到其他公司好積極,A22/A29 特車停咗好耐都冇乜人 ...

有時某啲人以為自己收到啲所謂的風,就以為自己好巴閉,同埋周圍帶風向,呢種人最睇唔過眼。

X962 發表於 2026-6-15 17:23

PE3529 發表於 2026-6-15 14:32
有時某啲人以為自己收到啲所謂的風,就以為自己好巴閉,同埋周圍帶風向,呢種人最睇唔過眼。

...


你可能倒果為因了
呢個世界嘅運作可能遠比你想像的複雜和黑暗

brian 發表於 2026-6-15 22:17

本帖最後由 brian 於 2026-6-15 22:18 編輯

kwn1029 發表於 2026-6-15 14:03
運輸署就算有人要祭旗,都唔會係因為嶼巴拎左新既口岸線先祭旗,
一單還一單,後面兩三句真係多咗,已經曝 ...

我相信亞博同各大交通機構係有通報各大小活動嘅機制,有活動嗰陣時機場快綫會加班、巴士A車會兜博覽館。
但有溝通還有溝通,運輸署有冇要求各間公司針對活動如何加班就是重點了。
如果冇講明,島主 “noted with thanks”之後根據本身表定班次開車都吹佢唔脹。

石頭 發表於 2026-6-15 22:49

hadboy5 發表於 2026-6-14 22:36
其實你係有真憑實據去証明真係有份,定還是靠傳出來的,呢度好多野傳的野最終唔係事實喎,古洞,安達臣安北夠 ...

安達臣原本係黃,係俾我強行要求左全紅既;P

hadboy5 發表於 2026-6-15 22:53

石頭 發表於 2026-6-15 22:49
安達臣原本係黃,係俾我強行要求左全紅既

咁麻煩你表演多次來睇,新界皇崗全紅,九龍啓德係全黃:lol

根本任何人都無可能透過自己把口去改變招標結果,因為結果已寫左出來,只係幾時公佈,帶風向作用係零

qualcomm 發表於 2026-6-18 09:30

tkglobe 發表於 2026-6-15 13:44
我琴晚散場嗰陣時都喺嗰度等車, 唔覺得爆鑊得好勁, 亦見唔到其他公司好積極,A22/A29 特車停咗好耐都冇乜人 ...

出九龍坐機場快線東涌車去到青衣/九龍/香港站再轉會容易好多
頁: 1 2 [3]
查看完整版本: 嶼巴亞博散場爆鑊