neoplan720p 發表於 2026-6-15 17:04

kay 發表於 2026-6-15 16:06
其實做一次田野調查咪知邊班人無聲出

唔好玩野啦。

已經減到咁嘅地步,
仲邊有人肯同你等呢條線?

即係你將一間原本受歡迎嘅餐廳裡面嘅師傅換走哂,
換哂一批無水準嘅師傅,
然後就話呢個地區無需求、做唔起飲食業。

kay 發表於 2026-6-15 19:37

neoplan720p 發表於 2026-6-15 17:04
唔好玩野啦。

已經減到咁嘅地步,


其實你理解力係咪好有問題?


上次已經講左
你唔答我條題
就無野好傾
唔係次次唔答然後又出黎搞事

不如你睇下自己Z4 D通告
你比人停版有人加分
如果我將你D涉嫌違規野搵你D仇家幫手舉報
唔知結果係點?

睇下保鐵哥依家都要打多幾粒字證明自己無灌水
如果保鐵哥比人集體舉報會點?
差在未有人吹雞但有人已經知道出問題

3ASV174 發表於 2026-6-15 19:46

KG1428 發表於 2026-6-15 09:16
85M的存在價值
只在乎於錦英利安呢類遠離屯馬綫地區
同時幫84M/75X執雞

但就算唔近屯馬車站

轉鐵都唔會再揀出黃大仙
駁鐵線難做無得搞,以前多客都好,班客目的地根本就唔係新蒲崗黃大仙

neoplan720p 發表於 2026-6-15 22:58

kay 發表於 2026-6-15 19:37
其實你理解力係咪好有問題?




唔好再喺到打嘴炮。

你有本事嘅,
咪收集哂你口中所謂嘅罪證,
一次過交俾版主,
睇下告唔告得入囉。

你嘅表達能力有問題,
咪顯得我嘅理解力有問題囉。

kwn1029 發表於 2026-6-16 15:12

3ASV174 發表於 2026-6-15 19:46
但就算唔近屯馬車站

轉鐵都唔會再揀出黃大仙


呢條線而家已經好難有轉鐵客,
撐住條線既大多係黃大仙/鳳德邨客 + 黃大仙/荷里活廣場商場客,
新蒲崗就出去為主,返去基本上比 85X 食哂

AtrHenu 發表於 2026-6-18 13:02

kwn1029 發表於 2026-6-16 15:12
呢條線而家已經好難有轉鐵客,
撐住條線既大多係黃大仙/鳳德邨客 + 黃大仙/荷里活廣場商場客,
新蒲崗就 ...

根本巴士仔係2021年於豚馬全通去西北區,紅土,何文,啟德,鑽石山,美孚,南昌,柯士甸,尖咀後故意將沙田全部M仔剩餘全滅,但講到尾若果當年學20年前方案將82X,82P,84M,85M,286M五合一方案可能仲好過現在84M,85M大家鬥減.:lol


btw,既然85M短時間內減幾次分分鐘留名合併版實好大機會減一格處理.(反正合併後空間都未用盡而成日唔夠時間行車);P

kwn1029 發表於 2026-6-18 13:40

AtrHenu 發表於 2026-6-18 13:02
根本巴士仔係2021年於豚馬全通去西北區,紅土,何文,啟德,鑽石山,美孚,南昌,柯士甸,尖咀後故意將沙田全部M ...

五合二就得,已經做埋
五合一就係你一廂情願既姐

我話 85M 好少轉鐵客咋,希望你哋唔好錯誤解讀成「85M 冇客」,當然而家趕左近屯馬站既馬鞍山客走,呢個係客量反映左出嚟既事實

HV7025 發表於 2026-6-18 14:17

kwn1029 發表於 2026-6-18 13:40
五合二就得,已經做埋
五合一就係你一廂情願既姐



大部分減班po都會見到佢啲合併建議,師兄不用認真

DS510 發表於 2026-6-18 21:30

kwn1029 發表於 2026-6-16 15:12
呢條線而家已經好難有轉鐵客,
撐住條線既大多係黃大仙/鳳德邨客 + 黃大仙/荷里活廣場商場客,
新蒲崗就 ...
依家交通方便好多,巴士都有唔少選擇
似乎都諗唔到去邊仲要出黃大仙轉地鐵

就算去藍田、油塘之類,搭 89D 出去轉
或者大老山轉 88X 似乎仲方便?

所以依家搭 85M 應該基本上都係商場/屋邨客

不過 82X 84M 非繁都要合併
85M 要減班似乎都係在所難免
都係希望同 85X 一齊 Keep 全日就好

66702686 發表於 2026-6-19 10:26

kwn1029 發表於 2026-6-18 13:40
五合二就得,已經做埋
五合一就係你一廂情願既姐


咪就係要專登咁做逼人保鐵囉,依家輪到紅土都開始做梗
頁: 1 [2] 3
查看完整版本: 九巴85M削減班次