載客城巴北角違規右轉
轉載自whatsapp, 車長藝高人膽大.307P點解會走上電照街??? Steve924 發表於 2026-6-16 21:41
307P點解會走上電照街???
會唔會個司機,真係唔多熟港島區呢邊既路?:o 會不會本身沿英皇道直行,在路口抽頭後不夠位轉回去被卡住? ccicoltd 發表於 2026-6-16 23:14
會不會本身沿英皇道直行,在路口抽頭後不夠位轉回去被卡住?
涉事車係 307P 向天后方向 , 睇怕係東隧出嚟轉錯方向 , 諗住調頭去返西灣河時出事
東隧出嚟轉錯方向 = 唔多熟港島區呢邊既路:victory:
佢直頭連牌都唔睇啵:lol 城巴D車長係咪唔識睇路牌,時不時就發生電照街違規右轉英皇道時卡住 :L JR5204@26M 發表於 2026-6-17 06:59
城巴D車長係咪唔識睇路牌,時不時就發生電照街違規右轉英皇道時卡住
你唔知在城巴做, 識人好過識字?
GD1570 發表於 2026-6-17 05:19
佢直頭連牌都唔睇啵
下個路口轉唔得咩:L
頁:
[1]
2