再有嶼巴 Volvo B8L 付運抵港
本帖最後由 hkitalk.media 於 2026-6-17 13:03 編輯繼早前首部嶼巴 Volvo B8L 經深圳灣付運抵港並進行驗車後,有關方面開始安排其餘在福建威馳騰完成裝嵌的Volvo B8L 付運到港,今早便有一部新車準備由文錦渡口岸過關抵港,不過今次則無須經平板拖車運輸過境。
(鳴謝 Peter Li 提供相片)
究竟有幾多部整緊?
rickychow 發表於 2026-6-17 13:33
究竟有幾多部整緊?
總共買左18架 FBI2 發表於 2026-6-17 13:44
總共買左18架
咁快加多 8 架?
https://www.hkitalk.net/HKiTalk2/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=2298260&pid=5458840
rickychow 發表於 2026-6-17 13:33
究竟有幾多部整緊?
cnquate 發表於 2026-6-17 14:24
咁快加多 8 架?
https://www.hkitalk.net/HKiTalk2/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=229826 ...
咁姐係皇崗一定中咗一條,急要18架雙層掛牌;P
城巴九巴囤貨去到適當時間先出牌睇落又幾明智,嶼巴唔知加幾錢先可以加急單
Fuk19805 發表於 2026-6-17 16:54
咁姐係皇崗一定中咗一條,急要18架雙層掛牌
城巴九巴囤貨去到適當時間先出牌睇落又幾明智,嶼巴唔知加幾 ...
中咗應該叫B10或B12,對應B2、4、6 US261-80K 發表於 2026-6-17 14:29
多謝你朋友分享,進度幾好
不過頭十部上年落咗訂先做到咁快,你估富豪廠真係兩個星期就起到引擎底盤咩?
X962 發表於 2026-6-17 18:00
多謝你朋友分享,進度幾好
不過頭十部上年落咗訂先做到咁快,你估富豪廠真係兩個星期就起到引擎底盤咩? ...
睇FB話本身一架深圳灣過咗關,尋日2架文錦渡過咗關,今日過多1架文錦渡,即使假設冇其他已經上咗路,數相入面8架+香港嘅4架已經多過10架,應該真係起到貨
頁:
[1]
2