Fuk19805 發表於 2026-6-17 20:17

ryumew 發表於 2026-6-17 17:49
中咗應該叫B10或B12,對應B2、4、6

sor瞓咗冇睇,B8係咪嶼巴囊中物?

08x200-201 發表於 2026-6-17 21:45

Fuk19805 發表於 2026-6-17 16:54
咁姐係皇崗一定中咗一條,急要18架雙層掛牌
城巴九巴囤貨去到適當時間先出牌睇落又幾明智,嶼巴唔知加幾 ...

估計就只有中得屯門一個先要咁18部車,況且會費公司仲要填B2/P/X的數

Fuk19805 發表於 2026-6-17 22:58

08x200-201 發表於 2026-6-17 21:45
估計就只有中得屯門一個先要咁18部車,況且會費公司仲要填B2/P/X的數

嶼巴又收8部錦繡RR8落去嶼南,應該可以換走8部E400去東涌,再換8部東涌A95去邊境;況且嶼巴特色就係唔會有spare車去疏導:shutup:

3ASV174 發表於 2026-6-18 01:37

08x200-201 發表於 2026-6-17 21:45
估計就只有中得屯門一個先要咁18部車,況且會費公司仲要填B2/P/X的數

疫情後嗰 10 幾部短陣 A95 咪幾乎落晒 B2P


B2X 唔會開返㗎喇
B2P 運作上啲私牌車都係行天福路洪天路返深圳灣,經過天水圍站多人就要載客,功能上同 B2X 無異

3ASV174 發表於 2026-6-18 01:41

Fuk19805 發表於 2026-6-17 22:58
嶼巴又收8部錦繡RR8落去嶼南,應該可以換走8部E400去東涌,再換8部東涌A95去邊境;況且嶼巴特色就係唔會 ...

只係九巴同城巴啲外援特別起眼啫

旺嘅周末 B2 系拎埋冠忠啲雙層出嚟,睇落同平時行開嗰啲 MAN 都係一樣樣

再者如果嶼巴真係完全無 Spare 行 B2 系,咁哪來的單層車

HV7025 發表於 2026-6-18 01:45

X962 發表於 2026-6-17 18:00
多謝你朋友分享,進度幾好

不過頭十部上年落咗訂先做到咁快,你估富豪廠真係兩個星期就起到引擎底盤咩? ...

B8L喺英國長期都有旅遊車公司訂單,雖然每間只買幾架,但都夠養住生產線,隨時有現貨供應
係MCV應該做唔切急單,特別而家連歐版Volvo都由MCV裝車
遠東呢邊急單就應該要第二間車身廠,可能就係呢個原因今次唔係MCV

qualcomm 發表於 2026-6-18 09:38

大時大節B1係巴士隊由落馬洲站排到出新田公路,原因就係試過啲人等B1結果由香港落馬洲口岸倒流返去福田口岸

得咁少大車嘅會費公司加哂18部B8L都只夠填返口深圳灣口岸下午會關門風險問題
頁: 1 [2]
查看完整版本: 再有嶼巴 Volvo B8L 付運抵港