RyanPun 發表於 2026-6-18 17:55
都冇話破定唔破,呢個站最初開檔係打算一炮過推哂入去,好似話驚流量 就只係推全日線入去。
...
北行有陣時五大天王 (40X、87C、87D、89D、681) 下繁齊齊嚟… 隊到出嚟巴士線後面都見唔少;P
kwn1029 發表於 2026-6-18 18:28
北行有陣時五大天王 (40X、87C、87D、89D、681) 下繁齊齊嚟… 隊到出嚟巴士線後面都見唔少...
講空間不足,呢個站當之無愧,之前有人話 耀安太多線停,今時今日睇返耀安個站位分怖其實唔係咁差(比錦駿苑嚟講);P
本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-22 18:16 編輯
40E, 299X 及274P加了錦駿苑轉乘優惠。
搭40E返來, 在錦駿苑轉車去恒耀, 馬市, 走線跟40X特班回程版差不多。九巴可以進取些, 開多些40E回程, 等乘客返到錦駿苑再算。
drbean7218 發表於 2026-6-22 18:15
40E, 299X 及274P加了錦駿苑轉乘優惠。
搭40E返來, 在錦駿苑轉車去恒耀, 馬市, 走線跟40X特班回程版差不多 ...
知唔知城隧上40E係錦駿轉有無BBI?
本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-22 18:35 編輯
Ripkaby 發表於 2026-6-22 18:17
知唔知城隧上40E係錦駿轉有無BBI?
我搭開城隧線在城隧轉40X, 再在錦駿轉287是有轉乘優惠, 287嗰程是免費。
如果同一logic, 應該都有。
drbean7218 發表於 2026-6-22 18:31
我搭開城隧線在城隧轉40X, 再在錦駿轉287是有轉乘優惠, 287嗰程是免費。
如果同一logic, 應該都有。
希望係咁
之前試過43X城隧上去石門轉 無優惠
本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-22 18:51 編輯
Ripkaby 發表於 2026-6-22 18:44
希望係咁
之前試過43X城隧上去石門轉 無優惠
你是否返來轉40X? 回程在石門轉上轉唔包40X。
平時搭46X/46P/47X/47A轉43X, 再在石門轉86C, 86K, 87D & 286C都有優惠。
drbean7218 發表於 2026-6-22 18:50
你是否返來轉40X? 回程在石門轉上轉唔包40X。
平時搭46X/46P/47X/47A轉43X, 再在石門轉86C, 86K, 87D & 2 ...
原來係咁
唔試唔知