九巴26減班
4個月後又減似乎順利架26收足$7.8去彩虹下都食唔客,但講到尾隔離只收$5.4架27真係梗凈暫時唔駛減.(不過巴士仔架27有大堆順利,彩虹雲區內氹氹轉客先無事,因爲同門兄弟架23,23M,29M,26M仲衰過27):lol
AtrHenu 發表於 2026-6-23 10:25
似乎順利架26收足$7.8去彩虹下都食唔客,但講到尾隔離只收$5.4架27真係梗凈暫時唔駛減.(不過巴士仔架27有大 ...
2月先減完下繁嚟,隨時下星期又見到通告
尖東開出已經全部淪陷
(沒有個位班次) KG1428 發表於 2026-6-23 10:48
尖東開出已經全部淪陷
(沒有個位班次)
想當年(2000-2003年)尖東區堆返新界各區,東中九龍線繁時架架開幾分班唔係坐滿就係爆廠但現在淪落到開2位數一班都唔係太爆下真慘了,相信現時應該係得架260X仲係無乜點傷既.(不過現時尖嘴區鐵路向左走向右走向上走太方便兼堆OFFICE少咗人坐巴士都係致命傷):lol
KG1428 發表於 2026-6-23 10:48
尖東開出已經全部淪陷
(沒有個位班次)
計埋26x仲有嘅
XZ4201 發表於 2026-6-23 12:17
計埋26x仲有嘅
26X?:o
西九小確幸 發表於 2026-6-23 17:20
26X?
平日下繁有兩班26X返四順㗎嘛
計埋落去26條數咪仲叫做有個位數班次囉
JX9097 發表於 2026-6-23 19:31
平日下繁有兩班26X返四順㗎嘛
計埋落去26條數咪仲叫做有個位數班次囉
其實26自2018開始往順天已經冇哂個位數,依家1800-2012 開到成12分鐘一班,加埋2班26X都疏過10分鐘一班,仲衰過三點幾嘅班次
WN4156 發表於 2026-6-23 20:00
其實26自2018開始往順天已經冇哂個位數,依家1800-2012 開到成12分鐘一班,加埋2班26X都疏過10分鐘一班, ...
以前巴士仔架26,98D係2000年仲係用三門巴士掛牌年代真係同隔離架81C,87D,269B,268B,260X,215X,5仔,5C繁時鬥車海返歸,不過整整下現時應該得架260X仲係開個位數一班返去市廣場.(不過也証明尖嘴區鐵路大勁兼少咗堆辦公室下咪不斷縮班的威力):lol
頁:
[1]
2