JC1343 發表於 2026-6-25 11:35

有葵盛居民投訴九巴37X多次行錯路

本帖最後由 JC1343 於 2026-6-25 11:50 編輯

轉至Facebook群組「葵盛社區事務關注組」
根據原post主的留言,本人推斷今次的車長是離開三號幹線時駛進了去連翔道的出口(?),然後再經佐敦道返回雅翔道。而原post主亦不滿37X的不同車長都有行錯路的情況,延誤居民的上班時間。

Ricky403 發表於 2026-6-25 11:42

仲油麻地出口?行嗰條支路就去咗九龍灣㗎啦啵🤭🤭

JC1343 發表於 2026-6-25 11:48

Ricky403 發表於 2026-6-25 11:42
仲油麻地出口?行嗰條支路就去咗九龍灣㗎啦啵🤭🤭
可能佢嘅意思係入咗連翔道?但就算真係入咗連翔道再屈返出去都應該唔使10分鐘掛。

Ricky403 發表於 2026-6-25 15:00

JC1343 發表於 2026-6-25 11:48
可能佢嘅意思係入咗連翔道?但就算真係入咗連翔道再屈返出去都應該唔使10分鐘掛。
...

巴士行連翔道定三幹橋面其實車速應該差唔多
係耐咗喺連翔道等燈右轉佐敦道嗰下

AVCBWU469 發表於 2026-6-25 15:02

Ricky403 發表於 2026-6-25 15:00
巴士行連翔道定三幹橋面其實車速應該差唔多
係耐咗喺連翔道等燈右轉佐敦道嗰下 ...

行連翔道都唔使等燈

跟280X行法就可以

天空之神 發表於 2026-6-25 16:45

Ricky403 發表於 2026-6-25 11:42
仲油麻地出口?行嗰條支路就去咗九龍灣㗎啦啵🤭🤭

三幹美孚落下層

去到奧海城左邊油麻地 中間尖沙咀 右邊九龍站+ 西隧

T270 都成日行錯線架啦呢個位


kwn1029 發表於 2026-6-26 13:42

如果佢意思係去錯連翔道、再出錯油麻地出口(正確應該要追藍牌「機場快綫站」方向),即係甚至去錯左麗翔道、渡船街果邊,
果堆燈既路況對一架巴士嚟講,多8分鐘係有可能
頁: [1]
查看完整版本: 有葵盛居民投訴九巴37X多次行錯路