[轉載/新聞]
有葵盛居民投訴九巴37X多次行錯路
[複製鏈接]
|
本帖最後由 JC1343 於 2026-6-25 11:50 編輯
轉至Facebook群組「葵盛社區事務關注組」
根據原post主的留言,本人推斷今次的車長是離開三號幹線時駛進了去連翔道的出口(?),然後再經佐敦道返回雅翔道。而原post主亦不滿37X的不同車長都有行錯路的情況,延誤居民的上班時間。 |
|
|
|
|
|
|
|
可能佢嘅意思係入咗連翔道?但就算真係入咗連翔道再屈返出去都應該唔使10分鐘掛。
|
|
|
|
|
|
|
|
JC1343 發表於 2026-6-25 11:48
可能佢嘅意思係入咗連翔道?但就算真係入咗連翔道再屈返出去都應該唔使10分鐘掛。
...
巴士行連翔道定三幹橋面其實車速應該差唔多
係耐咗喺連翔道等燈右轉佐敦道嗰下 |
|
|
.
|
|
|
|
|
三幹美孚落下層
去到奧海城左邊油麻地 中間尖沙咀 右邊九龍站+ 西隧
T270 都成日行錯線架啦呢個位
|
評分
-
查看全部評分
|
|
.
|
|
|
|
|
如果佢意思係去錯連翔道、再出錯油麻地出口(正確應該要追藍牌「機場快綫站」方向),即係甚至去錯左麗翔道、渡船街果邊,
果堆燈既路況對一架巴士嚟講,多8分鐘係有可能 |
|
|
https://bit.ly/49btcNP 不時記錄巴士客量
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|