文匯報A1頭條引述民建聯,要求加強新皇崗至粉嶺交通配套
不補充,風向很明顯。
積極爭取既野,你懂的 FBI2 發表於 2026-6-25 14:23
積極爭取既野,你懂的
真係拉 78B 去新皇崗?
本帖最後由 Danny.lin 於 2026-6-25 15:00 編輯
但文中亦講得啱,冇理由新田交匯處附近嘅停車場全部拆嗮後,都唔留多條巴士綫過去㗎!而家新田都難覓泊車位,仲唔使話米埔、古洞;到時新皇崗一開,成個新田盞倒瀉籮蟹噉,當初喺立法會講嘅「皇巴」轉做「P+R 接駁車」又冇著落:L「隔籬澳門嘅蓮巴士都轉701X往來橫琴同路氹」,噉的確係加強:Q Danny.lin 發表於 2026-6-25 14:44
但文中亦講得啱,冇理由新田交匯處附近嘅停車場全部拆嗮後,都唔留多條巴士綫過去㗎!而家新田都難覓泊車位 ...
咪繼續276B特班囉
但係唔明點解會留佢做普通路線而唔係up佢做B線收錢,又唔知佢276B特會做咩班次咩服務時段
chowchi 發表於 2026-6-25 14:24
真係拉 78B 去新皇崗?
我覺得似76K多D,佢話會積極爭取即差不多落實,而且話服務埋鄉村落
有人想N73全日嗎?;P KU_7002 發表於 2026-6-25 18:18
有人想N73全日嗎?
佢只係問卷調查結果搬左落去姐
KU_7002 發表於 2026-6-25 18:18
有人想N73全日嗎?
只保留北區都夠 本帖最後由 mak5052 於 2026-6-25 18:47 編輯
hadboy5 發表於 2026-6-25 18:01
我覺得似76K多D,佢話會積極爭取即差不多落實,而且話服務埋鄉村落
皇崗是邊境禁區,76K 繞經似乎會衍生法律問題(全程客變成擅闖禁區),除非皇崗總站及新深路如香園圍口岸總站一樣不列為禁區
自己的想法:將籌備中的古雋至上水線延伸至皇崗,至少在古洞站開了之後條線仍然有用