FBI2 發表於 2026-6-27 11:36
唔爭取,又點會成功呢?
你懂的!
調轉左講喎,唔成功左點會爭取呢,尤其係佢地作風
到時N73照全日就好笑;P
hadboy5 發表於 2026-6-27 12:39
調轉左講喎,唔成功左點會爭取呢,尤其係佢地作風
尊重北方套路模式
西記West 發表於 2026-6-27 12:11
上水粉嶺搭東鐵去古洞轉北環線南行
到新田站落車再轉翻北環線北行兼且係皇崗總站班次
嫌時間多 ...
上水係唔介意搭鐵過關應該唔會行新皇崗
區會似乎只係想新皇崗好似蓮塘咁有巴士去北區
jocosben 發表於 2026-6-27 11:19
https://www.facebook.com/share/p/1CebrnqHwr/?mibextid=wwXIfr
立法會議員譚鎮國都加入爭取 ...
兩個都同區好正常
Danny.lin 發表於 2026-6-25 14:44
但文中亦講得啱,冇理由新田交匯處附近嘅停車場全部拆嗮後,都唔留多條巴士綫過去㗎!而家新田都難覓泊車位 ...
烏溪沙果條好似係經新田皇巴站
chowchi 發表於 2026-6-25 14:24
真係拉 78B 去新皇崗?
自己FF唔好扮人地講啦巴士迷
Ricky403 發表於 2026-6-27 16:11
上水係唔介意搭鐵過關應該唔會行新皇崗
區會似乎只係想新皇崗好似蓮塘咁有巴士去北區 ...
最容易係新界東條招標線經埋粉嶺