hadboy5 發表於 2026-6-27 12:39

FBI2 發表於 2026-6-27 11:36
唔爭取,又點會成功呢?

你懂的!

調轉左講喎,唔成功左點會爭取呢,尤其係佢地作風

932gz6061 發表於 2026-6-27 14:24

到時N73照全日就好笑;P

FBI2 發表於 2026-6-27 14:41

hadboy5 發表於 2026-6-27 12:39
調轉左講喎,唔成功左點會爭取呢,尤其係佢地作風

尊重北方套路模式

Ricky403 發表於 2026-6-27 16:11

西記West 發表於 2026-6-27 12:11
上水粉嶺搭東鐵去古洞轉北環線南行
到新田站落車再轉翻北環線北行兼且係皇崗總站班次
嫌時間多 ...

上水係唔介意搭鐵過關應該唔會行新皇崗
區會似乎只係想新皇崗好似蓮塘咁有巴士去北區

tommy14D 發表於 2026-6-27 19:01

jocosben 發表於 2026-6-27 11:19
https://www.facebook.com/share/p/1CebrnqHwr/?mibextid=wwXIfr

立法會議員譚鎮國都加入爭取 ...

兩個都同區好正常

williamau 發表於 2026-6-27 19:05

Danny.lin 發表於 2026-6-25 14:44
但文中亦講得啱,冇理由新田交匯處附近嘅停車場全部拆嗮後,都唔留多條巴士綫過去㗎!而家新田都難覓泊車位 ...

烏溪沙果條好似係經新田皇巴站

kmb71k 發表於 2026-6-27 20:20

chowchi 發表於 2026-6-25 14:24
真係拉 78B 去新皇崗?

自己FF唔好扮人地講啦巴士迷

jocosben 發表於 2026-6-27 20:21

Ricky403 發表於 2026-6-27 16:11
上水係唔介意搭鐵過關應該唔會行新皇崗
區會似乎只係想新皇崗好似蓮塘咁有巴士去北區 ...

最容易係新界東條招標線經埋粉嶺
頁: 1 2 [3]
查看完整版本: 文匯報A1頭條引述民建聯,要求加強新皇崗至粉嶺交通配套