[轉載/新聞]
文匯報A1頭條引述民建聯,要求加強新皇崗至粉嶺交通配套
火
[複製鏈接]
|
到時N73照全日就好笑 |
|
|
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
|
|
|
|
|
hadboy5 發表於 2026-6-27 12:39
調轉左講喎,唔成功左點會爭取呢,尤其係佢地作風
尊重北方套路模式 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
西記West 發表於 2026-6-27 12:11
上水粉嶺搭東鐵去古洞轉北環線南行
到新田站落車再轉翻北環線北行兼且係皇崗總站班次
嫌時間多 ...
上水係唔介意搭鐵過關應該唔會行新皇崗
區會似乎只係想新皇崗好似蓮塘咁有巴士去北區 |
|
|
.
|
|
|
|
|
jocosben 發表於 2026-6-27 11:19
https://www.facebook.com/share/p/1CebrnqHwr/?mibextid=wwXIfr
立法會議員譚鎮國都加入爭取 ...
兩個都同區好正常 |
|
|
|
|
|
|
|
Ricky403 發表於 2026-6-27 16:11
上水係唔介意搭鐵過關應該唔會行新皇崗
區會似乎只係想新皇崗好似蓮塘咁有巴士去北區 ...
最容易係新界東條招標線經埋粉嶺 |
|
|
|
|
|
|
|
276B拆做兩條線,276C全日埋,完成收工~
無車去元朗?對不起,請用福田口岸過關,以便分流~ |
|
|
|
|
|
|
|
古洞上水線做的確係啱晒
仲可以釋放烏龜線唔使兜入去 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|