FBI2 發表於 2026-6-26 16:58

紅隧口目測

仲有客肯排隊既線有102,106,108,117,118

一條東鐵過海,令紅隧口巴士客量幾乎清0。

tommy14D 發表於 2026-6-26 17:05

本帖最後由 tommy14D 於 2026-6-26 17:07 編輯

巴士走線太落後
102 106去老銅快
108上山
118柴小特快
其他太慢

tamabaron 發表於 2026-6-26 17:20

紅隧線唔經青衣 可以cut cut cut 了

PS 東鐵未過海前101/111/112/116 紅隧口都係比較少人排,110 得朝早幾班多,104就算把預左 - >80% 客

VA73@2A 發表於 2026-6-26 17:30

銅鑼灣以東搭巴士快過坐鐵

好彩當時沙中線無起銅鑼灣北站,如果唔係102、106都出事

andreweb 發表於 2026-6-26 17:36

本帖最後由 andreweb 於 2026-6-26 17:43 編輯

仲有103,109,113,117少人等,115,182無法想像。

PatPatLeo 發表於 2026-6-26 18:23

惡性循環...少人搭就減班,減完更加冇優勢

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 19:05

本帖最後由 JB5571@3B/103 於 2026-6-26 19:07 編輯

andreweb 發表於 2026-6-26 17:36
仲有103,109,113,117少人等,115,182無法想像。
103得半山獨市有幾多需求,而且西港島綫有西營盤站及香港大學。

109/113/115/182南行站位太前明顯不是好for紅轉客,109/113只係靠皇后大道東獨市。101/111明顯主靠近時代廣場及灣仔內街客,金鐘至堅尼地城的應該多數去佐MTR。

Toz 發表於 2026-6-26 19:30

搞返掂轉乘優惠先把啦

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 20:36

Toz 發表於 2026-6-26 19:30
搞返掂轉乘優惠先把啦

聯營線問題,只係拆帳問題兩巴已有排傾加上現時兩巴關係,不好諗住啲線可轉獨營,九巴有月票在身利益及想搶城巴港島非過海線流水客,屎水在部分線九龍區利益當然想搶九巴部分九龍區內線客源。

s3n370 發表於 2026-6-26 23:26

Toz 發表於 2026-6-26 11:30
搞返掂轉乘優惠先把啦

以前鐵轉巴就算俾兩程錢,紅隧口都人山人海。
車費明顯唔會係多數客嘅考慮
頁: [1] 2
查看完整版本: 紅隧口目測